۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
وحید بیاتلو

سرمربی نود ارومیه: پرسپولیس ساده بازی می کند

حریف پرسپولیس در جام حذفی تیم دسته اولی نود ارومیه است. تیمی که با مربی 31 ساله اش یعنی وحید بیاتلو اولین فصل حضور در دسته اول را تجربه می کند.
کد خبر: ۸۷۳۲۶
به گزارش «دی اسپورت»؛ سرمربی تیم نود ارومیه در خصوص تاریخ برگزاری بازی با پرسپولیس گفت: هنوز زمان برگزاری این بازی را به ما اعلام نکرده اند اما به طور غیر رسمی صحبت هایی مطرح شده که این دیدار 25 یا 26 مهربرگزار می شود. امیدواریم تاریخ برگزاری این بازی هر چه زودتر از سوی سازمان لیگ برتر مشخص شود چون تمرکز تیم بهم ریخته است و اکنون به طور دقیق نمی دانیم روی لیگ یک سرمایه گذاری کنیم یا جام حذفی.


بیاتلو در ادامه صحبت هایش در واکنش به بازی با پرسپولیس گفت: پرسپولیس در سه سال اخیربهترین تیم ایران بوده است. خب فوتبالی که این تیم بازی می کند یک فوتبال ساده و در عین حال شناخته شده است. تیمی که بتواند از نظر بدنی با پرسپولیس مقابله کند می تواند یک کارهایی انجام دهد و حرف هایی برای گفتن داشته باشد. به واقع این طور می خواهم بگویم نقطه قوت پرسپولیس شرایط بدنی اش است. تیمی که در درگیری های فیزیکی در برابر پرسپولیس کم نیاورد و بتواند مهره های کلیدی این تیم را از کار بیاندازد می تواند امیدوار به نتیجه گیری باشد. خب انجام این کار سخت است. تیم های بزرگ آسیایی هم موفق نشدند این کار را انجام دهند. اما ما همه سعی و تلاشمان را بکار می گیریم در برابر فوتبال ساده تیم پرسپولیس حرف هایی برای گفتن داشته باشیم.


سرمربی تیم نود ارومیه در خصوص ایراداتی که به سبک بازی این تیم در دسته اول گرفته می شود، گفت: ما در هفته اول بازی ها حضور نداشتیم. در هفته دوم هم تیم امید ما در بازی حاضر شد. شب قبل از بازی با گل گهر تیم ما تکمیل شد. خب ما نه بدنسازی انجام دادیم و نه اصلا فرصت داشتیم کار تاکتیکی بکنیم. در چنین شرایطی شاید برخی از تیم ها انتظار دارند ما باز بازی کنیم و هر بازی 5-6 گل بخوریم. ما دفاعی فوتبال می کنیم تا رفته رفته استراتژی و سبک بازی خود را پیدا کنیم. بر خلاف آنچه گفته شده است ما اهل وقت کشی نیستیم، هر چند بازی تاخیری انجام می دهیم. در بازی با مس کرمان که تیم حریف خیلی به سبک بازی ما ایراد گرفته بود باید بگویم تنها دروازه بان ما یک بار نقش بر زمین شد تا او را مداوا کنند.


وحید بیاتلو در مورد شرایط مالی تیم گفت: شرایط مالی تیم به صورتی است که هزینه های تیم روز به روز تامین می شود. ما گاها مجبور می شویم به همین خاطر محل اقامت خود را تغییر دهیم. تا اکنون پولی هم به بچه ها پرداخت نشده است و امیدواریم مشکلات مالی تیم هر چه سریعتر حل شود. ما در برخی از سفرها حتی پول هتل را هم به طور کامل پرداخت نکردیم و این برای ما مشکلاتی را ایجاد کرده است.

منبع: ورزش سه