۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۴
سرپرست داماش گیلان؛

حاجی پور : از فردا تمرینات داماش شروع می شود

به دنبال بروز مشکلات مالی که موجب عدم برگزاری تمرینات داماش در دو روز اخیر شده شده بود ، شامگاه امشب (دوشنبه) جلسه ای میان باشگاه و بازیکنان برگزار شد که دقایقی پیش به پایان رسید.
کد خبر: ۸۷۳۴۹
به گزارش"دی اسپورت"و به نقل از سایت رسمی باشگاه داماش گیلان ، محمد رضا حاجی پور سرپرست داماش گیلان در مورد برگزاری این جلسه اظهار داشت: به دنبال مشکلاتی که در روند پرداخت تعهدات باشگاه بوجود آمده بود جلسه ای را با بازیکنان برگزار کردیم. در این نشست بازیکنان از مشکلات خود و نقطه نظراتشان صحبت کردند و ما هم آنها را در جریان روند امور در حال پیگیری از سوی باشگاه قرار دادیم و در مورد راهکارهای برون رفت از این مشکل مالی صحبت شد و بازیکنان را در جریان کامل امور قرار دادیم. 
وی ادامه داد: بازیکنان ما حق دارند و تا اینجا هم با تعصب و غیرت خود به کار ادامه داده اند. آنها هم مسایل و مشکلات خودشان را دارند و ما هم بر این نکته واقفیم . آنها وظیفه بازی کردن و تمرکز روی کار فنی خود را دارند و این باشگاه است که وظیفه انجام تعهدات را دارد. البته باشگاه هم تلاش خود را برای حل مشکلات انجام داده و به شدت پیگیر انجام تعهدات است ولی متاسفانه با شرایط نامناسب حاکم بر اوضاع اقتصادی مواجه شده ایم که دلیل ایجاد این مشکلات شده است. 

سرپرست داماش همچنین اذعان داشت: از صبوری و همکاری همه اعضای باشگاه از کادر فنی گرفته تا بازیکنان و کادر اجرایی تشکر می کنم و با تمام توان پیگیر حل مشکلات هستیم. تمام این موارد را به طور شفاف با بازیکنان در میان گذاشتیم و به امید خدا از فردا کار خود را دنبال می کنیم و بازیکنان با انجام تمرین مهیای مصاف با چوکا خواهند شد. 

وی خطاب به هواداران داماش گفت: هواداران داماش نگران نباشند. همه اعضای داماش با دل و جان برای این تیم کار می کنند. امیدوارم که این مشکلات هم به زودی حل شود. ضمن اینکه برای اعزام هواداران به تالش چند دستگاه اتوبوس تدارک دیده می شود تا از ساعت 12 روز چهارشنبه هواداران از جنب بوستان دانشجو (یخسازی) بتوانند عازم تالش شوند.