۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶

همه ستاره‌های این فصل لیگ یک؛ از فشنگچی و ابراهیمی تا حاتمی و مجیدی

ستار‌ه‌هایی که یا دیگر در لیگ برتر مشتری نداشتند، یا پیشنهاد مالی لیگ یکی‌شان وسوسه‌انگیزتر بود که این فصل راهی لیگ یک شدند را مرور می‌کنیم.
کد خبر: ۸۷۳۶۷
به گزارش"دی اسپورت"، شش هفته از لیگ یک گذشته و تیم‌های تحت هدایت محمد ربیعی و فراز کمالوند در صدرجدول قرار دارند. البته مهدی پاشازاده این فرصت را دارد که با برد در بازی عقب افتاده جای آن‌ها را در صدر بگیرد. شانسی که در اختیار شاگردان ابراهیمی طالبی در قشقایی شیراز هم وجود دارد. تیم‌های بالای جدولی لیگ یکی از حالا فاصله خوبی با بقیه تیم‌ها ایجاد کردند. فاصله‌ای که نقش پررنگ ستاره‌ها را نمی‌شود در آن نادیده گرفت. کمالوند در این فصل برای اکسین خریدهای پر سر و صدایی داشت. از نوشی‌صوفیانی و مرتضی اسدی تا محمد ابراهیمی و فرزاد حاتمی که همه آن‌ها سابقه همکاری با کمالوند را از پیش داشتند. سبد بادران هم در بازار پیش‌فصل با ستاره‌هایی چون مجتبی روشنگر، سهیل رحمانی، اویس کردجهان، کریم اسلامی، مسعود حق‌جو، میثم مجیدی و میعاد یزدانی پر شده است. دیگر تیمی که این فصل در لیگ یک بریز و بپاش داشت، تیم تحت هدایت فرهاد کاظمی بود. پرسپولیس پاکدشت در این فصل با امیرحسین فشنگچی، مصطفی ماهی، هادی شکوری، مهرداد جماعتی، محمد رحمتی، پیام ملکیان و محمد اوسانی وارد مسابقات شده است. بازیکنان مطرحی که به لیگ یک جذابیت ویژه‌ای دادند.

تیم منتخب ستاره‌های این فصل لیگ یک

بجز این ستاره‌ها، در لیگ یک بازیکنان مطرح دیگری هم هستند. مثلا در خط دروازه مجتبی روشنگر و آرمان شهدادنژاد هم علاوه بر نوشی‌صوفیانی حضور دارند. یا مدافعانی چون مصطفی ماهی(پرسپولیس پاکدشت)، مهرداد قنبری(مس کرمان)، فرید محمدی‌زاده (اکسین)، مجید ایوبی (آلومینیوم)، ابراهیم کریمی (اروند خرمشهر)، مسعود حق‌جو (بادران)، مرتضی غلامعلی‌تبار (شهرداری بوشهر) که این فصل در تیمی از لیگ یک بازی می‌کنند. ستاره‌های مطرح خط هافبک هم میعاد یزدانی (بادران)، محمد رحمتی (پرسپولیس پاکدشت)، عباس بوعذار (فجرسپاسی)، پیام ملکیان (پرسپولیس پاکدشت) هستند.