۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
تیم ما بعد از دقیقه ۹۰ برای لیگ بسته شد!

نظرمحمدی : می‌خواهیم نوار باخت‌های خونه به خونه را قطع کنیم

سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه بابل گفت: این تیم از نظر امکانات و مالی به هیچ عنوان با تیم فصل گذشته قابل مقایسه نیست و ما تلاش می‌کنیم به تدریج نتایج خوبی بگیریم.
کد خبر: ۸۷۳۸۹
به گزارش"دی اسپورت"، علی نظرمحمدی در مورد حضورش در تیم خونه به خونه به عنوان سرمربی گفت: بعد از اینکه در ۱۹ آذر سال گذشته از سپیدرود جدا شدم از چند تیم لیگ یکی پیشنهاد داشتم. برخی از آنها مدعی صعود بودند و برخی هم برای بقا در لیگ می‌جنگیدند. تیم‌هایی که مدعی صعود بودند به هر دلیلی شرایط من را برای قرارداد نپذیرفتند و تیم‌هایی هم که در آستان سقوط قرار داشتند با مشکلات مالی زیادی مواجه بودند و نمی‌توانستم کمک زیادی به آنها بکنم. در این فصل هم چهار تیم که اوضاع و احوال مناسبی در لیگ نداشتند به من پیشنهاد دادند و در نهایت من تیم خونه به خونه را انتخاب کردم که یکی از تیم‌های شمال کشورمان است و من شرایط این تیم را از نزدیک دیده‌ام و بعد از مذاکره با مالک برای همکاری با این تیم ترغیب شدم.

وی در مورد اینکه به مدیران باشگاه قول بقا در لیگ یک را داده است یا نه، گفت: خونه به خونهبه هیچ عنوان با تیم فصل گذشته از نظر امکانات و شرایط مالی قابل مقایسه نیست. می‌دانید که این تیم بعد از دقیقه ۹۰ برای مسابقات مهیا شد و حتی مالک باشگاه قصد تیم‌داری نداشت و در نهایت به خاطر شرایطی که برای تیم به وجود آمد وارد گود شد. در مسابقه اول هم مقابل ملوان این تیم حتی شرایط حضور در زمین را نداشت و بازیکنانی که مناسب بودند هم جذب تیم‌های دیگر شده بودند. اکنون خونه به خونه بازیکنان جوان و جویای نامی دارد که بیشتر آنها از تیم‌های پایه به تیم بزرگسالان آمده‌اند و بازیکنان مستعدی هستند. باید از اکبر محمدی و همکارانش هم تشکر کنم که برای تیم خونه بهخونه زحمات زیادی کشیده‌اند. به او خسته نباشید می‌گویم و برای او هرجا که هست آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه بابل در مورد دیدار روز چهارشنبه با بادران تهران گفت: بادرانیکی از  تیم‌های خوب فوتبال ما است که از نظر لجستیک و برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری شرایط مناسب و مطلوبی دارد این تیم هم با مالک خصوصی اداره می‌شود و کادر فنی خوب و باتجربه‌ای دارد. قطعاً بادران برای صعود به لیگ برتر تلاش می‌کند و ما هم تلاش می‌کنیم تا نوار باخت‌های متوالی خونه به خونه را قطع کنیم و از این بازی امتیاز بگیریم.

نظرمحمدی گفت: از هواداران خون گرم خونه به خونه می‌خواهم در این فصل هم ما را تنها نگذارند و با توجه به اینکه بازی‌های تیم ما در ورزشگاه سیمرغ که خارج از بابل برگزار می‌شود به ورزشگاه بیایند و ما را حمایت کنند. قطعاً با حمایت هواداران تیم خونه به خونه  می‌تواند به تدریج نتایج خوبی را در لیگ بگیرد.
منبع: فارس