۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶
هشت بازی یک امتیاز و بدون گل زده

آمار ناامید کننده کریمی با سپیدرود خارج از رشت

سرخ های رشت در هفته ششم در اولین حضور کریمی روی نیمکت پس از بازگشت به رشت موفق شدند پس از دو شکست پی در پی صنعت نفت آبادان را متوقف کنند.
نویسنده : خبرنگار: شهریار پسندیده
کد خبر: ۸۷۴۰۰
به گزارش «دی اسپورت»؛ سپیدرود در بازگشت مجدد کریمی به رشت خیلی امیدوارکننده ظاهر شد. سرخ های رشت در هفته ششم در اولین حضور کریمی روی نیمکت پس از بازگشت به رشت موفق شدند پس از دو شکست پی در پی برابر پدیده و استقلال خوزستان،صنعت نفت آبادان را متوقف کنند. در ادامه شاگردان کریمی در انزلی دست به کار بزرگی زدند و موفق شدند در یک دیدار پرحاشیه از سد ملوان بندرانزلی بگذرند.

با این حال سپیدرود در دو بازی پیاپی برابر پرسپولیس و پیکان در تهران با پذیرفتن گل در دقایق پایانی با شکست زمین مسابقه را ترک کرد تا مشخص شود سپیدرود برای فرار از بحران راه طولانی پیش رو دارد.

نکته جالب پیرامون این دو شکست سپیدرود آمار ناامید کننده ای است که علی کریمی به همراه سپیدرود در خارج از خانه از خود بر جای نهاده است.

کریمی به همراه سپیدرود مجموعا ۸ بار در مسابقات لیگ برتر در خارج از خانه به مصاف رقبا رفته است.سرخ های رشت در این ۸ دیدار ۷ بار شکست خورده اند و تنها یک بار موفق به کسب تساوی شده اند.همچنین سپیدرودی ها در این ۸ بازی موفق به زدن گل نیز نشده اند تا آمار کاملا ناامید کننده و ضعیفی در خارج از رشت داشته باشند.

تفکر کسب حداقل امتیاز در خارج از خانه که سبب بازی صرفا دفاعی می شود بلای جان سپیدرود در خارج از خانه بوده.شاگردان کریمی که با ۲ امتیاز از ۸ بازی در قعر جدول جا خوش کرده اند و تا اینجای کار ۸ امتیاز را در رشت از دست داده اند در ادامه مسابقات لیگ برتر برای فرار از منطقه قرمز جدول محکوم به امتیاز گیری در خارج ار خانه نیز هستند و این مهم به دست نمی یابد مگر با تغییر استراتژی سپیدرود در خارج از خانه و انجام فوتبالی جسورانه تر.

در ادامه نتایج سپیدرود تحت هدایت علی کریمی در خارج از خانه را مرور می کنیم:

هفته نوزدهم فصل ۹۶-۹۷:پیکان تهران۰-سپیدرود رشت۰
هفته بیست و یکم فصل ۹۶-۹۷:صنعت نفت آبادان۳-سپیدرود رشت۰
هفته بیست و سوم فصل ۹۶-۹۷:استقلال تهران۳-سپیدرود رشت۰
هفته بیست و پنجم فصل ۹۶-۹۷:پدیده مشهد۱-سپیدرود رشت۰
هفته بیست و هفتم فصل ۹۶-۹۷:ذوب آهن اصفهان۳-سپیدرود رشت۰
هفته سی ام فصل ۹۶-۹۷:پرسپولیس تهران۳-سپیدرود رشت۰
هفته هفتم فصل ۹۷-۹۸:پرسپولیس تهران۱-سپیدرود رشت۰
هفته هشتم فصل ۹۷-۹۸:پیکان تهران۱-سپیدرود رشت۰
ترند های روز