۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵
اختصاصی «دی اسپورت»؛

باز هم لیگ یک و باز هم جادوگری!

آیا پیروزی های اخیر تیم لیگ یکی به نیروهای ماوراءالطبیعه ارتباط دارد؟
کد خبر: ۸۷۴۲۶
به گزارش «دی اسپورت»؛ از امروز دیدارهای هفته هفتم لیگ یک در حالی آغاز می شود که برخی شاهدان عینی از کارهایی که به جادو و جمبل مربوط می شود از سوی عوامل یکی از باشگاه های لیگ یکی خبر می دهند.

بحث جادوگری از سال ها پیش در فوتبال ایران مطرح است و این موضوع در لیگ های پایین تر بیشتر به چشم می خورد، به طوری برنامه های ورزشی تلویزیون در فصل گذشته به امید ریشه کن کردن چنین کارهایی بارها به این ماجرا ورود کرده اند ولی گویا تلاش شان نتیجه چندانی در پی نداشته است.

آنطور که شنیده می شود یکی از باشگاه های لیگ یکی که طی چند هفته اخیر نتایج خوبی هم کسب کرده از طریق یکی از اعضای تدارکات خود، یک ساعت پیش از آغاز بازی مایع و پودر سفید رنگی را در دروازه تیم مقابل می ریزد ولی مشکل فردی که برای انجام چنین کاری مامور شده است، در نیمه دوم است زیرا تنها ۱۵ دقیقه زمان دارد تا به دور از چشم تماشاگران و اعضای تیم مقابل، ماموریت خود را انجام دهد.

تمام اینها در حالی است که کمیته اخلاق و نهادهای نظارتی با زیر ذره بین قرار دادن اتفاقات پیش از بازی تیم های مشکوک، می توانند متخلفان را شناسایی و با برخورد قاطع با این افراد، بحث جادو و جمبل را یکبار برای همیشه ریشه کن کنند.
ترند های روز