۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱
نود ارومیه- آلومینیوم اراک

رقیب پرسپولیس علیه صدرنشین

در چارچوب رقابت های هفته هفتم لیگ یک تیم های نود ارومیه و آلومینیوم اراک به میدان می روند.
کد خبر: ۸۷۴۵۶

به گزارش «دی اسپورت»؛رقابت های هفته هفتم لیگ دسته اول از امروز با برگزاری 5 مسابقه کلید می خورد که در یکی از این دیدارها تیم های نود ارومیه و آلومینیوم اراک در شمال غرب کشور به مصاف هم می روند.


این مسابقه در حالی برگزار می شود که نود ارومیه تاکنون نتایج خوبی به دست نیاورده و هیچ بردی در کارنامه اش دیده نمی شود. از سوی دیگر اما آلومینیوم اراک با 11 امتیاز در صدرجدول رقابت ها حضور دارد و تلاش می کند تا صدرجدول را نگه دارد.


نود ارومیه از زمانی که مشخص شده در جام حذفی باید با پرسپولیس بازی کند، نامش بیشتر شنیده می شود و همین موضوع انگیزه بازیکنان این تیم را هم برای خودنمایی بالا برده است. آنها اگرچه تاکنون بردی کسب نکردند اما با متوقف کردن اکسین البرز و مس کرمان طی دو هفته گذشته نشان دادند روحیه خوبی دارند و شرایط فنی شان نیز نسبت به اول فصل بهبود یافته است.


از سوی دیگر آلومینیوم بعد از تکمیل کردن تیم خود روزهای خوبی را در رقابت های امسال گذرانده و با هدایت ربیعی برای بالانشینی می جنگد.


آلومینیوم خوب می داند اگر می خواهد در صدرجدول باقی بماند باید امتیازات را در بازی های مختلف از همین ابتدای فصل جمع کند تا در آخر فصل حسرت این فرصت ها را نخورد.


مسابقه تیم های نود ارومیه و آلومینیوم اراک ساعت 15:00 امروز در ورزشگاه تختی ارومیه برگزار می شود.

منبع: ورزش سه