۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
در هفته هفتم لیگ دسته اول؛

کار بزرگ میشو در نیمه مربیان

مدیران مس رفسنجان پس از کسب نتایج ضعیف، میشو کرستیچوویچ را به جای علی سامره به عنوان سرمربی جدید تیم شان معرفی کردند و این مربی در اولین دیداری که روی نیمکت این تیم نشست موفق شد دست به کار بزرگی بزند.
کد خبر: ۸۷۵۰۸
به گزارش"دی اسپورت"؛ در هفته هفتم لیگ آزادگان مس رفسنجان در مقابل پرسپولیس پاکدشت قرار گرفت ولی نمایش ضعیف مسی ها موجب شد تا در پایان نیمه نخست با شکست ۲-۱ به رختکن بروند و در ادامه شاگردان کاظمی در ابتدای نیمه دوم برای سومین بار موفق به گلزنی شدند ولی این پایان کار نبود. 
میشو، سرمربی جدید رفسنجانی ها با تغییراتی که پس از دریافت گل سوم در سیستم بازی تیمش با تغییر بازیکنان انجام داد، توانست روند بازی را به سود خود تغییر دهد، به طوری که در ادامه شاگردانش علاوه بر جبران یکی از گل های خورده، دو بار تیرک دروازه حریف قدرتمند خود را به لرزه در آوردند و در نهایت هم با گل دقیقه ۹۳ محمدحسین مهرازما، بازی را به تساوی کشاندند.

در این رابطه این نکته قابل ذکر است که مهاجمان مس، در حد فاصل گل دوم و سوم ، چندبار تا آستانه باز کردن دروازه تیم حریف پیش رفتند که مدافعان پرسپولیس پاکدشت توپ را از روی خط برگشت داده و مانع فروپاشی دروازه تیم شان شدند.
ترند های روز