۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲
هفته هفتم لیگ دسته اول؛

صعود 5 پله ای شاهین با شکست اکسین / شاگردان فراز روی نوار ناکامی

تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با شکست اکسین البرز به یک قدمی صدر رسید.
کد خبر: ۸۷۵۲۶
به گزارش"دی اسپورت "، تیم های فوتبال شاهین شهرداری بوشهر و اکسین البرز در حالی به مصاف هم رفتند که دو تیم نیاز مبرمی به برد در این دیدار داشتند و این دیدار به نوعی برای هر دو تیم شش اکتیازی محسوب میشد.
اکسین پس از چند هفته ناکامی و شاهین پس از توقف در مقابل تیم ته جدولی و ده نفره شهرداری ماهشهر حال این سه امتیاز از نان شب برای محمود فکری و فراز کمالوند واجب تر بود.
اما مهمترین امتیاز برای شاهین میزبان هواداران پرشور این تیم بود که 90 دقیقه تمام شاهین را تشویق کردند و به نوعی باید گفت فکری این برد را مدیون هوادارانش در این دیدار بود .
شاهین که دل به فرارهای محمد محبی از راست و میدان داری و جنگندگی شعبانلو و فیاض بخش و گلزنی صارمی داشت در این دیدار موفق عمل کرد تا کمالوند با لشکری از بازیکنان باتجربه در بوشهر ناکام بماند.
بازی تا قبل از گل روال عادی خود را طی می کرد و دو تیم حملات نصف و نیمه ای روی دروازه همدیگر داشتند تا اینکه توپ ارسالی از جناح راست در دقیقه 34 با ضربه سر دیدنی میلاد صارمی کاپیتان خوش تکنیک شاهینی ها به گل اول بازی تبدیل شد .
پس از این گل اکسین برای جبران گل خورده دست به عمل زد که در فرصتی طلایی و در دقیقه 42 فرید محمدی زاده توپ را به آسمان زد تا آه از نهاد فراز کمالوند بلند شود تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.
در نیمه دوم در حالی میرفت که اکسین برای جبران گل خورده تلاش کند اما این شاهین بود که میدان داری کرد و حتی حملات خطرناکی نیز روی دروازه اکسین طراحی کرد که طلایی ترین حمله شاهینی ها را محبی در دقیقه 58 پس از جا گذاشتن مدافعان اکسین در جلوی دروازه به بیرون زد.
هر چه بازی رو به پایان نزدیک میشد اکسین فشار خود را بیشتر می کرد ولی مدافعان هوشیار شاهین اجازه کار را نمی دادند تا این دیدار در نهایت با برتری شاگردان محمود فکری به پایان برسد.
بهترین بازیکن میدان : در این دیدار میلاد شعبانلو و فیاض بخش در میانه میدان نقطه مثبت شاهین بودند که فیاض بخش با جنگندگی تمام و شعبانلو با بازیسازی و ایجاد موقعیت برای مهاجمین شاهین روز خوبی را پشت سر گذاشتند و بهترین های این دیدار بودند که البته نباید از بازی خوب صارمی و محمد محبی هم گذشت.
حواشی :
استقبال خوبی از این دیدار شده بود و هواداران شاهین با روشن کردن منور فضای خاصی به ورزشگاه بخشیده بودند.
در یک صحنه محمود فکری به شدت از کارت دادن به فیاض بخش عصبی شد که بطری آب معدنی را محکم شوت کرد.
در بین نیمه از سوی محمد نجفی رئیس هئیت فوتبال بوشهر در هفته نیروی انتظامی از فرماندهان استان تقدیر و تشکر شد.
اعضای شورای شهر بوشهر نیز ناظر این دیدار بودند.
مهدی چاهکوتاه زاده که خودش هم نمی دانست چرا در لیست 18 نفره بازی امروز نبود از روی سکوها نظاره گر کار همبازی های خود بود.
محمد ابراهیمی و فرزاد حاتمی دو بازیکن با تجربه اکسین به شدت از مصدومیت بوجود آمده ناراحت بودند.
در پایان این دیدار فراز کمالوند در کنفرانس خبری حاضر نشد که این بی احترامی به مذاق خبرنگاران بوشهری خوش نیامد.

گزارش: محمد زائری