۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳

سرنگ های خونی ورزشگاه اراک، موضوعی که هیچ وقت در موردش شفاف سازی نشد

هفته هشتم لیگ آزادگان از فردا آغاز می شود و در یکی از حساس ترین دیدارها آلومینیوم در اراک از شاهین بوشهر پذیرایی خواهد کرد.
کد خبر: ۸۷۶۴۱
به گزارش"دی اسپورت"؛ حضور محمود فکری در اراک می تواند برای فوتبال دوستان تداعی کننده اتفاقات فصل گذشته دیدار نفت مسجد سلیمان و آلومینیوم در اراک باشد. 
در پایان دیدار آلومینیوم و نفت در فصل گذشته علی دهشمند با قرار گرفتن مقابل خبرنگاران از پیدا شدن تعدادی سرنگ آغشته به خون در رختکن تیم فکری صحبت کرد و از آن طرف فریبرز محمودزاده، مسوول برگزاری بازی های لیگ یک با رد این موضوع گفت: وقتی ما در رختکن تیم نفت حضور پیدا کردیم هیچ چیزی مبنی بر وجود چیزی که مدیرعامل آلومینیوم عنوان کرده ندیدیم ولی این پایان ماجرا نبود و محمود فکری در آن برهه زمانی طی مصاحبه ای گفت: به هر حال این موضوع مطرح شده و یکی از طرفین متهم هستند و انتظار داریم که با جدیت با این ماجرا، حالا از طرف هر کس است، برخورد شود. یا تیم ما این کار را انجام داده و یا مورد اتهام ناروا قرار گرفته و همه فوتبال دوستان انتظار دارند که برای حفظ پاکی فوتبال، کمیته اخلاق و انضباطی با جدیت با این موضوع برخورد کنند که متاسفانه با گذشت چندین ماه، هیچ یک از نهادهای ذیربط واکنشی به وجود سرنگ های آلوده در رختکن نفتی ها از خود نشان ندادند.

تمام اینها در حالی است که با توجه به موضع صریح مسوول برگزاری مسابقات لیگ آزادگان و سرمربی وقت نفت در آن برهه زمانی، به نظر باید منتظر ماند و دید که اینبار علی دهشمند در پایان دیدار برابر تیم محمود فکری چه موضوعی را مطرح خواهد کرد.