۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵
اختصاصی دی اسپورت،

پیروزی6امتیازی خوشه طلایی مقابل چوکا

دی اسپورت در حساس ترین دیدار هفته ششم لیگ دسته دوم و در گروه نخست این رقابت ها خوشه طلایی با برتری مقابل چوکا به یک قدمی آوالان در صدرجدول رسید.
نویسنده : علیرضا یاوری
کد خبر: ۸۷۶۴۳
به گزارش"دی اسپورت"،در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته ششم مسابقات لیگ دسته دوم و در یک بازی 6امتیازی دو تیم خوشه طلایی ساوه و چوکا تالش در ساوه به مصاف هم رفتند که در پایان این شاگردان عاشوری بودند که با تک گل خیرخواه موفق شدند میهمان خود را با شکست بدرقه کنند و خود را هم امتیاز با تیم صدرنشین اوالان ببینند.

نیمه نخست را دو تیم بیشتر با احتیاط پیگیری می کردند.

در نیمه دوم خوشه طلایی با استفاده از شرایط میزبانی بر بازی مسلط بود که در این نیمه صاحب یک ضربه پنالتی هم شد اما این پنالتی توسط دروازه بان چوکا مهار شد.

در نیمه دوم که باران هم شدت گرفته بود و حتی با توجه به شدت بالای آن بازی برای دقایقی توسط داور متوقف شد خیرخواه موفق شد گل برتری خوشه طلایی را مقابل چوکا به ثمر برساند.

مجتبی رستمی از تیم چوکا در نیمه دوم اخراج شد تا تالشی ها 10نفره به بازی ادامه دهند.

خوشه طلایی با این پیروزی و با توجه به تساوی آوالان در خانه 10امتیازی و هم امتیاز با این تیم شد اما به دلیل تفاضل گل کمتر در مکان دوم جدول قرار گرفت تا با توجه به استراحت هفته بعد آوالان شانس نخست صدرنشینی در هفته هفتم باشد.

چوکا که تا قبل از این بازی با خوشه طلایی هم امتیاز بود با توجه به اهمیت زیاد این بازی و باخت در این دیدار به رده هشتم جدول سقوط کرد.

خبرنگار:علیرضا یاوری