۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۵
اختصاصی دی اسپورت،

کامبک بعثت کرمانشاه به جدول با انتقام از نفت امیدیه

دی اسپورت:بعثت کرمانشاه موفق شد در هفته ششم مسابقات لیگ دسته دوم نفت امیدیه را با شکست بدرقه کند.
نویسنده : علیرضا یاوری
کد خبر: ۸۷۶۸۶
به گزارش"دی اسپورت"،در یکی از دیدارهای حساس هفته ششم مسابقات لیگ دسته دوم دو تیم بعثت کرمانشاه و نفت امیدیه در ورزشگاه انقلاب کرمانشاه به مصاف هم رفتند که در پایان این شاگردان جهانبخش جعفری بودند که موفق شدند انتقام باخت2بر0فصل گذشته مقابل نفت امیدیه را بگیرند و با این پیروزی خانگی که اولین پیروزی آن ها در این فصل هم بود به نوعی به جدول مسابقات لیگ دسته دوم بازگردند.

نیمه نخست را تیم میهمان بهتر آغاز کرد و موفق شد به خوبی به دروازه بعثت کرمانشاه نزدیک شود اما رفته رفته تیم جوان بعثت نبض بازی را در دست گرفت و دقیقه15اسکندریان موفق شد از پشت محوطه جریمه و با یک ضربه بسیار فنی دروازه نفت امیدیه را برای بار نخست باز کند.

پس از این  گل با هم این بعثت بود که کنترل بازی را در اختیار داشت اما نفتی ها هم در بعضی صحنه ها خطرناک طاهر میشدند.

نیمه نخست با یک گل به سود بعثت کرمانشاه خاتمه یافت.

در آغاز نیمه دوم به مانند نیمه نخست این نفتی ها بودند که حملات پر دامنه ای بر روی دروازه بعثت ترتیب میدادند اما دفاع منطقی بعثت اجازه گلزنی را به مهاجمان میهمان نمیداد.

در یک غافلگیری و روی یک ضد حمله ایوب سبحانی پور که فصل گذشته در نفت امیدیه توپ میزد موفق شد در موقعیتی تک به تک دروازه تیم سابقش را باز کند که البته پس از این گل خوشحالی نکرد.

در ادامه نیمه دوم نفتی ها دست به تعویض های پیاپی زدند اما نتوانستند در امر گلزنی موفق باشند.

تیم بعثت که از چندین بازیکن رده ی امید در ترکیبش استفاده می کرد به خوبی توانست از عهده این بازی بربیاد تا نشان دهد در فوتبال همه چیز هزینه کردن نیست.

هفته بعد بعثت باید در گناوه به مصاف پرسپولیس این شهر برود و نفت در خانه از شهرداری بندرعباس پذیرایی می کند.

خبرنگار:علیرضا یاوری
ترند های روز