۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲
نمایندگان شیراز در مجلس شورای اسلامی کجا هستند؟

فلاح : غیر از کامیاب هیچ مدیری از استان فارس به ما کمک نکرده است

مدیرعامل فجرسپایی شیراز گفت : از بین مدیران استان فارس بیشترین کمک را کامیاب به ورزش فوتبال کرده است
کد خبر: ۸۷۸۱۶
به گزلرش"دی اسپورت"، ۱۸ روز از آخرین بازی فجرشهید سپاسی که در برابر قشقایی شیراز در هفته ششم لیگ دسته اول برگزار شد می گذرد، فجری ها پیش از این از ۱۶ شهریور تا یک مهر نیز استراحت داشتند و در ۴۰ روز گذشته تنها دو بازی برابر تیم های لیگ یکی برگزار کرده اند.

لیگ دسته اول در فصل جاری از ۲۰ مرداد ماه آغاز شده است که تیم فجر سپاسی در این مدت تنها ۶ بازی انجام داده و باید ۲۹ مهرماه در هفتمین بازی خود به دیدار ملوان بندر انزلی برود.
فجری ها طی ۶۷ روز گذشته تنها ۶ مسابقه انجام داده اند که بر اساس میانگین آنان در هر ۱۱ روز یک بازی را ثبت کرده اند.

رسول فلاح در گفتگویی که به همین منظور با ما انجام داد اظهار داشت : تمرینی که به مسابقه ختم نشود فایده ای برای هیچ تیم و ورزشکاری ندارد و فقط باعث مصدومیت و بی انگیزگی بازیکنان می شود و مربیان نیز نمی توانند شناخت دقیقی از تیم و بازیکنان پیدا کنند، کیفیت هر تیمی با مسابقه بالا می‌رود، فجر بعد از بازی قشقایی مسابقه ای نداشته است.

وی با بیان اینکه فجر در حال حاضر  محروم و مصدوم ندارد ادامه داد : میلاد غریبی و مجتبی حقدوست از بازیکنان خوب سال های گذشته لیگ هستند که در چند روز گذشته وارد لیست تیم ما شدند، ما سعی کردیم در این مدت تمام وظایف خودمان را انجام دهیم تا نقاظ ضعفمان کمتر شود. 

مدیرعامل فجر در ارتباط با عملکرد داوری های این فصل لیگ یک بیان داشت : داوری ها در بازی  خونه  به خونه و  قشقایی به هیچ وجه برای ما در حد مطلوب نبوده با اینکه عمدی در کار نیست،در بازی قشقایی همه دیدند چطور پنالتی روی بازیکن ما را نگرفتند‌ یقین دارم که این اشتباهات اشتباهات سهوی بوده اما داوران باید دقت بیشتری کنند و فدراسیون با نظارت بیشتری درتمام زمینه ها لیگ را پویاتر کند، چرا که در این وضعیت سخت مالی برای باشگاه ها یک امتیاز می‌تواند سرنوشت آنها را تغییر دهد. 

مدیر عامل فجری ها با اعلام اینکه عملکرد تیم فجر  بهتر می‌شود افزود : در حال حاضر در شروع کار هستیم و روزهای زیادی به پایان لیگ مانده، مطمئن باشید نتایج تیم ما تغییر می‌کند. یک تیم برا موفقیت ابزارهای زیادی می‌خواهد  شهر ما شهری نیست بتواند تیم های ورزشی خودش را ساپورت کند. اینکه کسی بگوید ۱۰۰ یا ۲۰۰ میلیون از این و آن بگیریم لیگ را تمام کنیم به جایی نخواهد رسید.

او ادامه داد : تیم های صنعتی تا الان ۵ ، شش میلیارد هزینه کرده اند و آنها را در بالای جدول می‌بینید، دست آنها پر است، اما من فقط یک سوال دارم که پاسخ خیلی از مشکلات ورزش در آن است!؟ نمایندگان شیراز  در مجلس کجا هستند!؟ حتی یک بار نیامدند  ببینند ما زنده ایم یا مرده ، اصلا ما را می‌شناسند یا نه؟
 
فلاح اظهار کرد : مگر اداره کل ورزش و جوانان چقدر باید تلاش کند، اینچنین کمک هایی از سوی این اداره کل با مدیریت کامیاب هیچ وقت در فارس یا کشور سابقه نداشته است، این بی انصافی است که زحمات و تلاش های او را نبینیم. 

مدیر عامل فجر تصریح کرد : ما در لیگ یک جنگی نابرابر نداریم، برای نتیجه نگرفتنمان بهانه نمی‌آوریم، اما  وقتی یک کارخانه صنعتی سودهای فراوانی دارد به راحتی مقداری از آن را خرج فوتبال می‌کند، سوال دیگر من اینست که چرا مردم فقط باشگاه را می‌بینند. کدام مدیر  و مربی میخواهد تیمش ببازد.

وی با تاکید دوباره بر اینکه فقط استاندار فارس و آقای کامیاب در کنار فوتبال و ورزش استان هستند گفت : نمایندگان مجلس و شورای شهر کجا هستند، من بارها به آنها تماس گرفتم،شورای شهر ۱۰۰ میلیون تومان برای ده بازی برای فجر در نظر گرفته است، حال این مقدار را برای ۴۰ نفر تقسیم کنید ببینید چقدر می شود؟ سفر ما به انزلی ۵۰ میلیون هزینه دارد، ۳۶ میلیون فقط هزینه هواپیما شده است و ۱۶ میلیون هزینه های جانبی دیگر می شود. 
مردم نمایندگان مجلس شیراز را در این چند سال ندیده ایم اگر شما دیدید سلام ما را برسانید تا حداقل یکبار به استادیوم بیاییند، بپرسید در کدام وزارتخانه یا  ارگانی از ورزش فارس حمایت کرده اید، مطالبه مردم را کجا گرفته اید، پس شما چکاره هستید.

فلاح خاطر نشان کرد : آنهایی که می‌گویند در این سال ها تیم های زیادی از فارس رفته اند بهتر است سراغ نمایندگان مجلس را بگیرند، بودجه اداره کل ورزش مشخص است مگر آقای کامیاب به عنوان مدیر کل با یک دست می‌تواند چند هندوانه بردارد، ۵۰ هیات دیگر نیز وجود دارند که هر کدام تیم ها و ورزشکاران مختلفی دارند.

با این وجود شورای شهری ها برخی اوقات در بازی ها حضور پیدا می‌کنند که مایه دلگرمی است هر چند تا به الان کمکی نکرده اند، اما نمایندگان مجلس چه گلی به سر مردم شیراز زده اند، موقع انتخابات پیدایشان می‌شود و بعد غیب می‌شوند، تا قبل از انتخابات هر روز در هیات فوتبال و زمین ارتش بودند اما بعد از آن یکبار هم در حوالی ورزش دیده نشده اند، باور کنید اگر آنها حضور داشتند و حمایت می‌کردند بسیاری از مشکلات حل میشد

درود بر شرف نماینده مردم آباده،که  مطالبات همه را پیگیری می‌کند، اما او نماینده آباده است، شیرازی ها کجا هستند ؟؟