۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵

کاظمیان: السد بیشتر از پرسپولیس شانس دارد!

دی اسپورت:پرسپولیس روز سه‌شنبه در یکی از حساس‌ترین بازی‌های تاریخ خود در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف السد قطر می‌رود.
کد خبر: ۸۷۸۳۱
به گزارش"دی اسپورت":پرسپولیس روز سه‌شنبه در یکی از حساس‌ترین بازی‌های تاریخ خود در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف السد قطر می‌رود.
 پرسپولیس روز سه‌شنبه در یکی از حساس‌ترین بازی‌های تاریخ خود در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف السد قطر می‌رود. شاگردان برانکو در بازی رفت تیم متمول قطری را با یک گل شکست داده‌اند و حالا یک پای فینال لیگ قهرمانان آسیا هستند. به همین بهانه سراغ بازیکن سابق پرسپولیس رفتیم تا با او گپ و گفتی داشته باشیم. در ادامه می‌توانید متن کامل گفت‌وگو با جواد کاظمیان را بخوانید.

بازی برگشت پرسپولیس برابر السد را چطور ارزیابی می‌کنی؟

طبعا پرسپولیس چون در بازی رفت پیروز شده روی کاغذ در بازی برگشت شانس خوبی برای صعود به فینال دارد اما من اعتقاد دارم السد شانس بیشتری نسبت به پرسپولیس برای صعود دارد. آنها تجربه بازی در ورزشگاه آزادی و جو آن را دارند. ضمن اینکه السد استرس ندارد و چیزی هم برای از دست دادن ندارد و این مسائل کار تیم برانکو را سخت خواهد کرد.

با این حساب چقدر احتمال می‌دهی پرسپولیس به فینال آسیا برسد؟

به هرحال فوتبال قابل‌پیش‌بینی نیست ولی پرسپولیس باید طوری بازی کند که بعد از بازی حسرت نخورد. به نظر من بازی برگشت مقابل السد از فینال لیگ قهرمانان هم سخت‌تر است و نمی‌توان گفت که همه‌چیز در بازی رفت تمام شده است.

یکی از مسائلی که درموردش صحبت می‌شود این است که ممکن است پرسپولیسی‌ها برای بازی با السد غرور داشته باشند.

اصلا این‌طور نیست. حتما خود بازیکنان و کادر فنی تیم می‌دانند که هنوز هیچ‌چیز تمام نشده و با این طرز تفکر وارد زمین می‌شوند. السد مقابل پرسپولیس انتحاری بازی می‌کند و چیزی برای از دست دادن ندارد و حریفی کاملا خطرناک است.

پرسپولیس مدت‌هاست تیم ناقصی دارد. این مشکل چقدر می‌تواند در بازی با السد دردسرساز شود؟

بله این مشکل اتفاق جدیدی نیست اما فکر می‌کنم پرسپولیس به این شرایط عادت کرده است. مدت‌هاست تیم برانکو با 12،13 بازیکن در رقابت‌های مختلف بازی می‌کند با این حال اگر پرسپولیس به فینال نرود کسی نمی‌گوید این تیم با بضاعت کم به اینجا رسیده است. پس رسیدن به فینال و قهرمانی با این شرایط و دست خالی کار بسیار بزرگی است.

حضور امثال رفیعی، ترابی، شریفی و شیری در نیم‌فصل دوم چقدر به پرسپولیس کمک می‌کند؟

مسلما با آمدن بازیکنان جدید دست برانکو هم بازتر می‌شود. واقعا پرسپولیس الان کمبود بازیکن را احساس می‌کند. با آمدن بازیکنان جدید به تیم انرژی جدیدی تزریق می‌شود. فراموش نکنیم که احتمال مصدومیت همچنان وجود دارد چون بازیکنان فعلی تحت‌فشار زیادی هستند و برای نیم‌فصل دوم قطعا تیم به تقویت نیاز دارد.

در این چند وقت بحث بازگشت طارمی و رضاییان به پرسپولیس مطرح شده است. فکر می‌کنی این اتفاق به نفع پرسپولیس است؟

من به این مسائل کاری ندارم و درمورد مسائل حاشیه‌ای صحبتی نمی‌کنم!