۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶

سلجوقی : پدیده نمی تواند مثل جام حذفی خوش شانس باشد

تیم فوتبال فولاد خوزستان عصر امروز در هفته نهم لیگ برتر باشگاه های کشور میهمان تیم فوتبال پدیده مشهد صدرنشین لیگ است.
کد خبر: ۸۷۸۴۸
به گزارش"دی اسپورت"، فولاد خوزستان امروز در اولین بازی خود پس از پایان تعطیلات لیگ به علت اردو و بازی دوستانه تیم ملی باید مقابل پدیده صدرنشین قرار بگیرد تیمی که در جام حذفی با خوش شانسی توانست فولادی ها را شکست دهد فولاد که به نظر می رسد کم کم پس از پورموسوی به دنبال یک ثبات است و گویا ماجرای استخدام سرمربی هم فعلا در این تیم حداقل تا بعد از نتیجه این بازی منتفی شده، در مشهد فقط به برتری فکر می کند.

شاید مشکل اصلی فولاد در این چند وقت کمبود بازیکن به خاطر مصدومیت ها بوده و بیشترین مشکل آنها در سمت چپ خط دفاعی باشد. پیمان شیرزادی و احمد جلالوند هنوز بعد رهایی از مصدومیت آماده نیستند و سینا مریدی هم دچار کشیدگی همسترینگ شده است به همین خاطر گویا یکی از گزینه های کادرفنی در این بازی می تواند ابراهیم سلجوقی باشد که امیدوار است با نگاه ویژه سرمربی در صورت بازی بتواند جواب اعتماد کارفنی را به بهترین شکل بدهد در همین راستا خبرنگار دی اسپورت سراغ این بازیکن رفته و شرایط فعلی تیم فولاد و خود وی را جویا شده است که در ادامه چکیده مصاحبه خبرنگار ما با این بازیکن را می خوانید :

شرایط تیم برای بازی با پدیده که در جام حذفی مقابل این تیم بازی کردید و حذف شدید چطور است؟ 

در این تعطیلات زیر نظر کادرفنی تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و قطعا کار خیلی سختی مقابل پدیده داریم که نشان داده یکی از بهترین تیم های این فصل است. در بازی جام حذفی که مقابل پدیده باختیم به هیچ عنوان حقمان باخت و حذف از رقابت ها نبود چون در اکثر اوقات توپ و مالکیت آن در اختیار ما بود بازی را خیلی خوب شروع کردیم اما اشتباهات فردی باعث شد بازی را واگذار کنیم. با این حال شناخت خوبی از پدیده داریم و برای برد به میدان می رویم تا ثابت کنیم در جام حذفی با خوش شانسی توانست فولاد را شکست دهد.  

پس خیلی امیدوار به شکست پدیده در بازی لیگ هستید؟ 

قطعا این بازی برای ما بازی آسانی نیست به خصوص اینکه با شروع دوباره لیگ به نوعی جزو بازی های ابتدایی به شمار می آید که تیم ها دوباره زمان نیاز دارند تا جا بیفتند. با این حال برد برابر فولاد ما را چند پله در جدول بالا خواهد کشید و خدا را شکر در چند بازی گذشته تیم به هماهنگی خوبی رسیده و با بازگشت مصدومان دست کادرفنی خیلی باز شده است. در تعطیلات لیگ یک اردوی 4 روزه خوب با دو بازی دوستانه داشتیم که باعث شد با شرایط ایده آل آماده شروع دوباره مسابقات شویم. به شخصه با تلاشی که از کادرفنی و بازیکنان تیم طی این چند مدت دیده ام شرایط خوبی برای شکست صدرنشین در مشهد داریم که امیدوارم دست پر به خانه برگردیم. 

با اینکه می گویی مصدومان فولاد برگشته اند اما در خبرها آمد که در سمت چپ با کلی مصدوم مواجه هستید؟
 
بله متاسفانه در پست دفاع چپ مصدومان زیادی داریم. پیمان شیرزادی و احمد جلالی از ناحیه کشاله مصدوم هستند و زیر نظر کادر پزشکی تیم کارهای نهایی درمانی را طی می کنند تا کم کم به تمرینات اضافه شوند. البته شیرزادی تقریبا بهبودی اش را به دست آورده اما به نظر می رسد چند هفته ای برای آماده شدن کار داشته باشد. سینا مریدی هم که گویا از ناحیه همسترینگ مصدوم شده است. 

پس با این شرایط کادرفنی از تو استفاده خواهد کرد و یا اینکه با تغییر پست بازیکنان جای خالی این بازیکنان را پر می کند. 

در این زمینه من نمی توانم نظری بدهم چون به هرحال کادرفنی درخصوص این که چطور و چه کسی بازی کند تصمیم خواهد گرفت خدا را شکر در این چند هفته با همراهی کادرفنی و تمرینات خوبی که با تیم انجام داده ام شرایط خوبی دارم که اگر صلاح بود برای فولاد به میدان بروم به بهترین شکل بتوانم جواب اعتماد آنها را بدهم.  

فکر می کنی فولاد با این کادرفنی و بازیکنان بتواند در ادامه خودش را به بالانشینان جدول اضافه کند؟ 

همانطور که گفتم هفته به هفته شرایط تیم از نظر آمادگی و همچنین هماهنگی بهتر می شود و در بازی با پدیده در جام حذفی و همچنین دو بازی دوستانه ای که در اردوی اخیر داشتیم به بهترین شکل نشان دادیم. به نظر من این پتانسیل به خوبی در تیم فولاد وجود دارد و اگر شاید کمی اشتباهات داوری کمتر بود و با بدشانسی مواجه نمی شدیم در این چند بازی امتیازات را به راحتی از دست نمی دادیم.