۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵
هفته نهم لیگ دسته اول

قشقایی 3 گل گهر 3 / جشنواره گل در ورزشگاه پارس شیراز

تیم فوتبال قشقایی در خانه 3 بار به بازی بازگشت تا در روزهایی که شرایط این تیم ابهام انگیز پیش می رود، باز هم یک امتیاز از حریفان خود کسب کند ولی گل گهر با همین یک امتیاز هم صدرنشین باقی ماند.
کد خبر: ۸۷۹۸۶
قشقایی 3 گل گهر 3 / جشنواره گل در ورزشگاه پارس شیراز

به گزارش «دی اسپورت»؛ هفته نهم رقابت های لیگ یک امروز برگزار شد و در یکی از این مسابقات تیم فوتبال قشقایی میزبان صدرنشین مسابقات بود که درپایان این مسابقه با تساوی پر گل 3 بر 3 خاتمه یافت.


در این دیدار ابتدا پیمان رنجبری در دقیقه 22 شاگردان وینکو را پیش انداخت ولی تیم میزبان با گل جواد عباسی در دقیقه 46 کار را به تساوی کشاند. در ادامه باز هم پیمان رنجبری بود که در دقیقه 60 تیمش را پیش انداخت ولی محمد مهری دو دقیقه بعد بازی را برای دومین مرتبه به تساوی کشاند. این زد و خورد در دقایق بازی مانده بازی هم پیگیری شد. ابتدا مهرداد آوخ در دقیقه 67 برای سومین مرتبه شاگردان وینکو را پیش انداخت ولی قشقایی که این روزها شرایط سختی دارد ولی نمی خواهد عقب نشینی کند با گل جواد عباسی از روی نقطه پنالتی به بازی بازگشت تا با حفظ همین نتیجه تا پایان بتواند یک امتیاز دیگر در روزهایی که مربی ندارد، کسب کند.


با این نتیجه قشقایی 12 امتیازی شد و در رتبه ششم قرار گرفت و تیم گل گهر هم 17 امتیازی شد تا همچنان در صدر باقی بماند و برای حفظ رتبه اش چشم به بازی روز آینده مس کرمان برابر کارون اروند داشته باشد که در خرمشهر برگزار خواهد شد.


منبع: ورزش سه
ترند های روز