۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۱
می توانستیم بازنده نباشیم؛

موسوی : از موقعيت هايمان به خوبى استفاده نكرديم

بازیکن نیروی زمینی تهران گفت : با توجه به حاکم بودن مان بر بازی در دیدار با نفت و گاز گچساران می توانستیم بازنده نباشیم
کد خبر: ۸۸۰۱۰
به گزارش"دی اسپورت"، سجاد موسوی در پایان بازی با نفت و گاز گچساران در خصوص این بازی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد : بازی بازی خوب ، ۶ امتیازی و خیلی مهمی برای دو تیم بود در نیمه اول بازی تیم ما بهم ریخته بود و این بهم ریختگی باعث شد خوب بازی نکنیم متاسفانه روی یک اشتباه گل دریافت کردیم ولی در کل بازی را در اختیار داشتیم و تیم برتر میدان بودیم.

وی ادامه داد : از موقعیت هایمان به خوبی استفاده نکردیم می توانستیم نتیجه بازی را واگذار نکنیم ولی متاسفانه برخلاف حاکم بودن مان بر بازی نتیجه این بازی را واگذار کردیم و امیدوارم در بازی های آینده این نتیجه را جبران کنیم.

بازیکن نیروی زمینی افزود : حریف بازی بسته و فشرده ای را در نیمه دوم ارائه داد و ما نیز از لحاظ بدنی کم آوردیم چند موقعیت هم بدست آوردیم اما بدشانسی آوردیم و نتوانستیم موقعیت هایمان را تبدیل به گل کنیم.

وی در خصوص نحوه قضاوت داور در این بازی بیان داشت : در کل داوری خوب و به نظرم دو صحنه اخراج هم کاملا تصمیم درستی بود که گرفته شد.

موسوی در خصوص شرایط تیم نیروی زمینی تهران گفت : شرایط تیمی ما خدا را شکر شرایط خوبی است و تمرینات مطلوب و شادابی را برگزار می کنیم انشا الله بتوانیم آخر فصل قهرمان شده و به لیگ یک صعود کنیم.