۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶
هواداران تنها سرمایه اصلی ما هستند؛

علیزاده : هدف ما صعود به لیگ یک است

مهاجم نفت و گاز گچساران گفت : هواداران سرمایه اصلی ما هستند و اگر انها نباشند جذابیت در فوتبال کم می شود
کد خبر: ۸۸۰۷۶
به گزارش"دی اسپورت"، فرشید علیزاده پس از پایان دیدار تیمش برابر نیروی زمینی تهران در گفتگو با خبرنگار ما گفت : خدا را شکر می کنم که سه امتیاز بازی را بدست آوردیم روز به روز تیم ما بهتر می شود تنها سرمایه ما این هواداران هستند اگر هواداران در استادیوم حضور نیابند هیچ اتفاقی داخل زمین نخواهد افتاد و بازی ها جذابیت خاص خود را نخواهند داشت ما به عشق این هواداران بازی می کنیم و اگر این هواداران نباشند ما نیستیم.

وی ادامه داد : ما امروز بهترین بازی را به نمایش گذاشتیم روند صعودی تیم ما هفته به هفته بهتر می شود ۳ امتیاز این بازی را به هواداران خونگرم مان تقدیم می کنم که ما را در این بازی تنها نگذاشته و بدون هیچ چشم داشتی و از صمیم قلب حمایت مان کردند.

مهاجم نفت و گاز افزود : امیدوارم این پیروزی ها تداوم داشته و به هدفی که مدنظر داریم و آن چیزی جزء صعود به لیگ یک نیست دست یابیم.

علیزاده بیان داشت : ما تمرینات بدنسازی مان را از اول فصل خیلی خوب شروع کردیم و از لحاظ بدنی روند رو به رشدی داریم تیم خوبی داریم و به آینده این تیم امیدوار هستم و انشا الله با کسب حداکثر امتیاز های دیدارهای آینده و باقی مانده آخر فصل جشن صعود به لیگ‌ یک را برپا کنیم.

او در خصوص عملکرد داوری در این دیدار اظهار داشت : خطای پنالتی کاملا پنالتی بود و اخراج بازیکن حریف نیز تصمیم درستی بود اما در اخراج دروازه بان ما داور عجولانه تصمیم گرفت چرا که من نزدیک به صحنه بودم که فکر می کنم به نادرست دروازه بان ما را اخراج کرد.

زننده تک گل نفتی ها در این دیدار در رابطه با تیم حریف نیز گفت : تیم نیروی زمینی یک تیم قدرتمند ، خوب و تاکتیکی بود که روی زمین و با برنامه بازی می کرد اما ما با تدابیر کادر فنی روزنه های نفوذ این تیم را بسته بودیم و آنها نتوانستند موقعیت چندانی را روی دروازه ما خلق کنند و در نهایت توانستیم ۳ امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم.