۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱
این برد حکم ۶ امتیازی برای ما داشت؛

البندی : درک شرایط و شجاعانه جنگیدن از خصوصیات بارز تیمم است

سرمربی شهرداری بم گفت : شما تیمی سراغ ندارید که هیچ دریافتی نداشته باشند و به این شکل باغیرت و شجاعانه بجنگند.
کد خبر: ۸۸۱۵۴
به گزارش"دی اسپورت"، اردشیر البندی پس از پایان بازی تیمش برابر کاسپین قزوین اظهار کرد : بازی ، بازی خیلی سختی بود ما عادت بازی در زمین لغزنده را نداشتیم و این کار را سخت کرده بود اما می دانستیم که در این بازی باید چکار کنیم و به همین دلیل نبض بازی را در اختیار گرفته بودیم در نیمه اول یک پنالتی صد در صد اتفاق افتاد که از چشم داور دور ماند غیر از این صحنه در جریان‌ بازی دو الی سه موقعیت گلزنی بدست آوردیم البته تیم حریف هم چند موقعیت بدست آورد اما موقعیت هایی که بدست آوردیم به مراتب بهتر از موقعیت آنان بود.

وی ادامه داد : به نظر من تیم حریف تیم بسیار خوب و توانمندی بود اما ما نیز زحمت زیادی کشیدیم موقعیت های گل زیادی داشتیم جا دارد از بازیکنانم به دلیل مردانه جنگیدن شان تشکر کنم متاسفانه در نیمه دوم گل صحیح مان را آفساید اعلام کردند اما فکر می کنم گل صحیح بود که امیدواریم داور اشتباه نکرده باشد.

البندی در خصوص عملکرد داوران در این فصل از رقابت ها بیان داشت : در چند دیدار گذشته از اشتباهات داوری آسیب دیده ایم ولی در مجموع در این دیدار بازی ، بازی زیبایی بود چرا که فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتیم و خوشبختانه بازیکنانم به چیزهایی که گفته بودیم عمل کردند این برد را به مردم خونگرم بم تقدیم می کنم.

سرمربی شهرداری بم اضافه کرد : این بازی را از لحاظ دقایق تقسیم بندی کرده بودیم و برای هر قسمت از این دقایق برنامه داشتیم از دقیقه ۷۰ به بعد با یک تعویض تغییر تاکتیک دادیم و نوع بازی مان را عوض کردیم و توانستیم با تغییر تاکتیک نیز به گل دست یابیم از اینکه ۳امتیاز بازی را کسب کردیم خوشحال هستیم چرا که از لحاظ جدولی این ۳ امتیاز حکم‌۶ امتیاز را داشت و به صعود مان در جدول کمک کرد.

ایشان در خصوص اینکه شرایط مالی چه میزان در موفقیت تیم تاثیرگذار است گفت : شرایط مالی خیلی مهم است در ادامه بازی ها اگر شرایط مالی یک باشگاه دقیقا مشخص نشود و حمایتی صورت نگیرد تاثیر منفی روی تیم می گذارد در فوتبال چند درصد از عوامل موفقیت در داخل زمین است بقیه آن به شرایطی چون شرایط مالی و... بستگی دارد.

او افزود : مسئولین شهر بم تا بدین لحظه از تیم مان حمایت کردند و امیدواریم مِن بعد نیز مورد حمایتشان قرار بگیریم در حال حاضر درصدی از قرارداد بازیکنان را پرداخت نکرده ایم من دست تک تک بازیکنانم را می بوسم که با این شرایط شجاعانه می جنگند و شما تیمی سراغ ندارید که هیچ دریافتی نداشته باشند و به این شکل باغیرت و شجاعانه بجنگند و این یکی از خصوصیات بارز تیم ماست.