۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

باشی : روند تیمی خوبی را دنبال می کنیم

مربی تیم فوتبال بانوان بوشهر : با انجام تمرینات منظم تا شروع رقابت ها به آمادگی لازم خواهیم رسید.
نویسنده : محمد رضا زائری
کد خبر: ۸۸۱۵۵
به " گزارش دی اسپورت " ، در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال بانوان بوشهر سمیه باشی در خصوص آخرین وضعیت تیمش در گفتگویی اختصاصی با خبرنگاری دی اسپورت اظهاراتش را بیان نمود .

ایشان ضمن خوش بینی از آینده تیمش بیان داشت : ما حدود 10 روز است که تمرینات را استارت زدیم و روند خوبی را دنبال می کنیم که هفته سه جلسه تمرین می کنیم و تا شروع رقابت ها به آمادگی لازم خواهیم رسید.

وی تصریح کرد : با حل مشکل خوابگاهی چند بازیکن را اضافه کردیم و در کنار سایر بازیکنان در حال تمرین هستند که از عملکرد آنها راضی هستیم.

باشی : روند تیمی خوبی را دنبال می کنیم
مربی تیم بانوان بوشهر در خصوص بازیکنان جدا شده تیمش اظهار داشت : ما به غیر از فاطمه امینه برازجانی که به شهرداری سیرجان پیوست سه بازیکن دیگر هم با لیگ برتری شدن ملوان بندر انزلی به این تیم پیوستند که امیدواریم با جذب بازیکنان بومی بتوانیم جای آنها را پر کنیم.

باشی ضمن خوش بینی از وضعیت مدیریتی تیم فوتبال بانوان بوشهر هم افزود : ما تمام تمرکزمان روی تمرینات تیم است ولی طی روزهای آینده با جذب اسپانسر امیدواریم بتوانیم تیم را سر و سامان بدهیم.

سمیه باشی با بیان اینکه کار سختی در لیگ امسال خواهیم داشت در خصوص رقابت های امسال لیگ برتر بانوان کشور گفت : با ورود ملوان و آمادگی خوب این تیم رقابت ها امسال از سطح کیفی خوبی نسبت به سالها قبل برخوردار است و بازی های سختی در انتظارمان خواهد بود .


گفتگو : محمد زائری