۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۸
در آستانه دیدار معوقه از هفته دوم؛

داماشی ها شارژ مالی شدند ؛ تسویه‌ حساب با داماشی‌های سابق در دیماه

درحالی‌که کم‌تر از ۲۴ ساعت به دیدار حساس داماش مقابل آوالان باقی‌مانده است، اعضای این تیم با دریافت یک‌چهارم مبالغ قراردادشان شارژ مالی شدند.
کد خبر: ۸۸۲۳۱
به گزارش"دی اسپورت"، اعضای تیم فوتبال داماش گیلان صبح امروز با دریافت ۲۵ درصد از مبالغ قراردادشان در آستانه دیدار معوقه از هفته دوم مقابل آوالان کامیاران شارژ مالی شدند.

داماشی‌ها که چک پیش‌قسط اول قراردادشان در فصل جاری مربوط به تاریخ ۲۵ مردادماه بوده است با تأخیری تقریباً دوماهه موفق به دریافت مطالبات خود شدند، مطالباتی که قرار است در چهار قسط به اعضای تیم پرداخت شود.

بازیکنان و سایر اعضای تیم داماش گیلان که از فصل گذشته مطالباتشان از داماش گیلان باقی‌مانده است، چکی به تاریخ سی‌ام دی‌ماه دریافت کرده‌اند و با دریافت ۷۵ درصد از مطالبات خود، تسویه‌حساب انجام می‌دهند، در حال حاضر مجموعه اعضای تیم شامل بازیکنان، کادرفنی و تدارک در فصل گذشته ۶۰ درصد از قراردادهای خود را دریافت کرده‌اند.

شایان ذکر است در قرارداد بازیکنان داماش آمده است که در صورت صعود به لیگ دسته اول ۱۰۰ قراردادهای خود به انضمام ۲۵ درصد پاداش صعود را دریافت می کنند و در صورت عدم صعود به لیگ دسته اول، ۲۵ درصد جریمه خواهند شد، داماش گیلان در حال حاضر بین تیم های لیگ دسته دومی بیشترین درصد پرداختی را دارا است و یکی از تیم های خوش حساب این لیگ به شمار می رود.

تیم فوتبال داماش گیلان روز جمعه چهارم آبان ماه از ساعت ۱۴:۳۰ در دیداری معوقه از هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف آوالان کامیاران می‌رود، داماشی‌ها در صورت پیروزی مقابل آوالان به صدر جدول صعود می‌کنند.
ترند های روز