۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲
اختصاصی دی اسپورت،

صدرنشینی داماش در جنگ رو در رو

دی اسپورت:داماش گیلان با شکست تیم صدرنشین آوالان کامیاران موفق شد جای این تیم را در صدر جدول بگیرد.
نویسنده : علیرضا یاوری
کد خبر: ۸۸۲۴۱
به گزارش"دی اسپورت"،در یکی از دیدارهای معوقه لیگ دسته دوم و در گروه نخست این رقابت ها تیم صدرنشین آوالان کامیاران باید به رشت سفر می کرد تا رو در روی داماش قرار گیرد که از آنجایی که داماشی ها می دانستند با برتری پرگل مقابل آوالان میتوانند صدرنشین شوند تماش تلاش و انگیزه خود را گذاشتند و با برتری3بر0موفق شدند تفاضل گل کمتر از آوالان را در این دیدار رو در رو جبران کنند و با 13امتیاز صدرنشین گروه نخست شوند.

شارژ مالی چند روز گذشته داماشی ها خیلی خوب جواب داد و داماش در ابتدا بسیار با روحیه در زمین حاضر شد که در یکی از صحنه ها خطای پنالتی مدافع جوان آوالان باعث اخراج او و اعلام پنالتی شد که این ضربه پنالتی توسط دروازه بان آوالان دفع شد اما در ادامه روی ارسال آل کثیر، میثم میرپسندیده این توپ را تبدیل به گل کرد.

دو تیم با نتیجه 1بر0به سود داماش در نیمه نخست به رختکن رفتند.

در نیمه دوم نیز داماش انگیزه بالای خود را برای صدرنشینی با 2گل علی آل کثیر در دقایق68و73نشان داد تا این بازی فوق العاده حساس را با پیروزی پرگل پشت سر بگذارد و این دیدار رو در رو با صدرنشین را به نام خود ثبت کند و صدرنشین جدید لیگ دسته دوم شود.

البته این باخت برای کامیارانی ها سنگین تمام شد چرا که این تیم به رده چهارم جدول سقوط کرد تا در ادامه بیشتر برای صدرنشین شدن بجنگد.

خبرنگار:علیرضا یاوری