۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹

صالح بهار شیراز را می بیند؟

تیم فوتبال فجرسپاسی پس از یک ماه دوری از مسابقه رسمی فردا در چارچوب رقابت های هفته دهم لیگ دسته یک مقابل مس رفسنجان صف آرایی خواهد کرد
کد خبر: ۸۸۳۱۰
به گزارش"دی اسپورت" ، مسابقات لیگ دسته اول در هفته دهم فردا یکشنبه ششم آبان ماه ادامه خواهد یافت و تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در یکی از دیدارهای مهم و حساس این هفته میزبان رفسنجانی ها خواهد بود. 

فجری ها عصر فردا هشتمین بازی خود را در هفته دهم این رقابت ها انجام خواهند داد و نسبت به سایر تیم ها دو بازی های کمتری را انجام داده اند.

آخرین بازی زرد پوشان شیرازی با نود ارومیه به دلیل مسابقه پرسپولیس و نود ارومیه در جام حذفی لغو و بازی قرمزپوشان پایتخت در جام حذفی برابر تیم ارومیه ای برگزار شد تا قرمزپوشان پایتخت با فشار کمتری برابر حریف قطری قرار گیرد.

در جدول رده بندی لیگ دسته اول تیم مس کرمان از ۹ بازی با ۱۹ امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است تیم فجرسپاسی نیز از هفت مسابقه خود ۶ امتیاز اندوخته و مس رفسنجان حریف این تیم در هفته دهم از هشت بازی ۶ امتیاز گرفته است.

یکی دیگر از دلایل بی نظمی در تعداد مسابقات تیم های مختلف در لیگ یک کنار رفتن سیاه جامگان از لیگ یک است که برنامه لیگ دسته اول را بهم ریخته پیش از این تیم نفت تهران که به تازگی به صورت رسمی منحل شد در ابتدای لیگ دسته اول با قرار نگرفتن برابر حریفان خود به دو رده پایین تر سقوط کرد تا تعداد تیم های لیگ یک به ۱۶ تیم کاهش یابد.

فجرسپاسی در هفت بازی گذشته خود تنها یک برد ؛ سه تساوی و سه شکست بدست آورده که در کل تنها ۲ گل زده و ۴ گل دریافت کرده است.

۰/۲۸ درصد گل زده در هر بازی میانگین آمار ضعیف فجر در این فصل با هدایت مجید صالح بوده اما نکته امیدوار کننده این تیم تعداد گل خورده می باشد که موفق شده آمار خوب ۰/۵۷ درصد گل خورده در هر بازی را برای خود به ثبت برساند.

در مقابل اما شرایط برای مس رفسنجان کاملا متفاوت است ، مس رفسنجان در هشت بازی ۱۵ گل خورده و ۱۱ گل به ثمر رسانده است.

این تیم در هر بازی ۸۷/۱ گل در هر بازی خورده و ۳۷/۱ گل در هر بازی به ثمر رسانده است تا بدترین خط دفاع و چهارمین خط حمله برتر لیگ یک را در اختیار داشته باشد.

احمد حیات منش و امین مشایخ بازیکنان شاخص فجر در فصل گذشته بودند که در تیم مس بازی می کنند و کاظم حیات منش و علی مرزبان دیگر بازیکنان فارسی تیم مس رفسنجان هستند.

محمد حسین کریم زاده بازیکن فصل پیش مس رفسنجان نیز در فصل جاری به جمع فجری ها ملحق شده است دیدار دو تیم فردا ساعت ۱۵ در ورزشگاه پارس انجام میشود 

به نظر می رسد این یکی از آخرین شانس های مجید صالح برای ادامه کار در تیم فجر باشد هر چند مدیران تیم فجر از این مربی حمایت کرده اند اما ادامه این نتایج می تواند جایگاه صالح در فجر متزلزل شده و شاید صالح بهار شیراز را نیز نبیند و قبل از پایان پاییز این تیم را ترک کند.

در طرف مقابل مس رفسنجان نیز در آخرین بازی خود برابر تیم اکسین البرز به تساوی یک بر یک رسیده است که مدیران مس رفسنجان پس از کسب نتایج ضعیف علی سامره میشو کرستیچوویچ را به جای علی سامره به عنوان سرمربی جدید تیم شان انتخاب و معرفی کردند.

مس رفسنجان تنها پیروزی خود را در هفته اول مسابقات برابر تیم قشقایی شیراز بدست آورده و سه تساوی و چهار شکست دیگر حاصل نتایج نه هفته این تیم بوده است.

شکست سه بر صفر برابر شهرداری تبریز در خانه سنگین ترین شکست این تیم تا بدین جای فصل می باشد.
ترند های روز