۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

فکری : به شجاعت بازیکنانم افتخار می کنم

محمود فکری : پس از ده نفره شدن بازیکنان شاهین با شجاعت و جسوری موفق به شکست تیم نود ارومیه شدند.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۸۸۳۷۰
به گزارش " دی اسپورت " ، تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در حالی در هفته دهم مقابل مهمان خود نود ارومیه به برتری رسید که این تیم در اواخر نیمه اول با اخراج محمد محبی 10 نفره به بازی ادامه داد که در پایان این دیدار محمود فکری سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت در خصوص این دیدار به خبرنگار ما گفت :

من تشکر می کنم از بازیکنانم که با وجود 10 نفره بودن با جسارت تمام و با جان دل بازی کردند و فرصت های خیلی خوبی خلق کردند و در نیمه دوم نیز موفق به گلزنی شدیم.

فکری : به شجاعت بازیکنانم افتخار می کنم

وی تصریح کرد : بعد از گلی که زدیم حریف فشاور وارد کرد و به پنالتی هم رسید که ضربه انها را نعمتی مهار کرد و این باعث تقویت روحیه تیمی ما شد.

ایشان ضمن تمجید از تیم نود ارومیه هم افزود : این تیم در کار دفاعی منسجم و خوب کار می کرد و در ضد حملات شگرد داشت و از اینرو سعی کردیم اسیر ضد حملات این تیم نشویم .

فکری با اشاره به دوندگی بالای بازیکنانش در نیمه دوم اظهار داشت : برای این نیمه برنامه داشتیم و سعی کردیم در ضدحملات خطرناک باشیم که خدا را شکر نتیجه داد و گل دوم را به ثمر رساندیم.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر با اظهار رضایت از روند هجومی تیمش در دیدارهای اخیر هم اضافه کرد : ما در اکثر بازیها موقعیت های بالای 80 درصد خلق می کردیم و در این بازی هم با توجه به ده نفره بودن موقعیت های خوب گلزنی را بدست آوردیم و این نشان می دهد بازیکنانم توانایی بالای دارند.

محمود فکری ضمن رضایت از عملکرد تیم داوری هم بیان داشت : در مجموع داوری خوبی شاهد بودیم ولی در صحنه پنالتی بچه ها اظهار داشتند توپ به دست بازیکنان نود برخورد کرده که می بایست فیلم بازی را ببینم.

ایشان با بیان اینکه حمایت و یکدلی باعث موفقیت تیم خواهد شد گفت : اگر همدلی و صمیمیت در نزد مسئولین شهر باشد مطمئن باشید این تیم به لیگ برتر صعود خواهد کرد .

گفتگو : محمد زائری