۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰

زنگ خطر اخراج برای فراز به صدا در آمد / اکسین و کسب سه امتیاز از ۶ مسابقه

در هفته دهم لیگ آزادگان اکسین البرز در حالی برابر قشقایی شیراز با نتیجه ۲-۱ شکست خورد که مدیران این باشگاه در ابتدای فصل با معرفی فراز کمالوند با ادعای صعود به لیگ برتر، پا به این مسابقات گذاشتند.
کد خبر: ۸۸۴۰۸
به گزارش"دی اسپورت"؛ اکسین البرز که در ابتدای فصل با جذب بازیکنان چند صد میلیونی تیم های لیگ برتری وارد مسابقات لیگ آزادگان شده بود، پس از کسب سه پیروزی خفیف ۱-۰ ، تا پایان هفته دهم دیگر طعم شیرین برد را نچشید، به طوری که کمالوند و شاگردانش در هفته چهارم مقابل مس کرمان با نتیجه ۲ - صفر شکست خوردند و هفته پنجم و ششم را با دو تساوی صفر-صفر برابر نود ارومیه و یک - یک مقابل آلومینیوم اراک به پایان رساندند و در ادامه نیز مقابل شاهین بوشهر شکست یک - صفر را تجربه کردند.
اکسینی ها پس قرعه استراحت هفته هشتم، در هفته نهم مقابل مس رفسنجان قرار گرفتند که این بازی را نیز با خوش شانسی و به هدر رفتن پنالتی مس در دقایق پایانی با تساوی یک - یک به اتمام رساندند و در نهایت در هفته دهم مقابل قشقایی شیراز با نتیجه ۲-۱ شکست خوردند تا با دوازده امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی قرار گیرند.

حال باید منتظر ماند و دید که مدیران اکسین البرز که طی سال های گذشته نشان داده اند تحمل کسب نتایج ضعیف را ندارند، چه تصمیمی در مورد فراز کمالوند خواهند گرفت.