۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۹
علی‌رغم بازی نچندان خوب برنده شدیم

مرزبان: باید 5 نفر را از لیست بیرون بگذاریم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: امروز یکی از بازی‌های نه چندان خوب ما بود که بردیم.
کد خبر: ۸۸۵۵۰
مرزبان: باید 5 نفر را از لیست بیرون بگذاریم

به گزارش «دی اسپورت»؛ علیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال مسجد سلیمان در نشست خبری بعد از بازی با استقلال خوزستان گفت: با توجه به شرایط سختی که داشتیم و اینکه هفته‌هاست با کیفیت بازی می‌کنیم و نمی‌بریم اما آثار آن را روی بازیکنان می‌بینیم. با استرسی که وجود دارد و به هواداران و مسئولان وارد می‌شود سعی کردیم به حاشیه‌ها اهمیت ندهیم و کار را اصولی جلو ببریم. امروز یکی از بازی‌های نه چندان خوب ما بود که بردیم.

وی افزود: نیمه دوم بازیکنان و پرچمداران ما از روی استخوان خود رد شدند و هر چه در توان داشتند گذاشتند. گلهای به موقعی زدیم. استقلال خوزستان با توپ‌های بلند در نظر داشت ما را تحت فشار بگذارد و شانس‌های خوبی هم داشت اما ما مبارزه بی امانی داشتیم. این برد می‌تواند کمک کند تا حرکتی را که برای فرم بدنسازی و قدم رو به جلو نیاز است، برداریم و نتایجی را بگیریم که نفت و ایل بختیاری را در لیگ نگه داریم.
مرزبان درباره تغییرات تیمش در نیم فصل دوم، خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات بزرگ ما نیمکت است. دستمان بسته است و کیفیت لازم را هم نداشتیم. باید نیمکت را از بازیکنان با کیفیت پر کنیم البته این موضوع به شرایط باشگاه بستگی دارد که دستمان را باز کرده و عسل ها را برداریم! در گذشته یک مربی آمد و یکسری بازیکن جذب کرد بعد مربی دیگری آمد و او هم بازیکنان دیگری را گرفت. بازیکنان با دو فلسفه مختلف کار کردند و الان بحث ترمیم مطرح است. ما باید به شخصیت بازیکنان و خانواده‌های آنها احترام بگذاریم. 5 نفر را قرار است از لیست بیرون بگذاریم که این جدایی باید با آرامش باشد.
انتهای پیام/ک


منبع: فارس