۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱
امروز بعد از سال‌ها ورزشگاه باهنر مملو از هوادار شد

دست نشان: نگرانی من لیگ است، نه حذف مقابل سپاهان

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان، گفت: هر دو دروازه‌بان ما عالی هستند اما به نظر من اسلامی در پنالتی گرفتن بهتر است.
کد خبر: ۸۸۵۶۰


به گزارش «دی اسپورت»؛ نادر دست نشان در نشست خبری بعد از حذف مقابل سپاهان در ضربات پنالتی، گفت: از رسانه‌ها تشکر می‌کنم که در این مدت به ما کمک کردند. امروز بعد از سال‌ها ورزشگاه باهنر مملو از هوادار شد و این مسئله را مدیون بازیکنان خوبمان هستیم. آنها کیفیت بسیار خوبی از خود نشان دادند و مردم کرمان نشان دادند عشق و علاقه‌ زیادی به تیم‌شان دارند.

وی افزود: بازی زیبایی بود. همه فکر می‌کردند مقابل تیم قوی سپاهان با بازیکنان قدرتمندی که دارد خیلی دچار مشکل شویم‌. خوشبختانه بازیکنان ما توانستند برنامه‌های تاکتیکی را به بهترین شکل انجام دهند و اجازه ندادند موقعیت‌ زیادی نصیب مهاجمان خوب سپاهان، مثل استنلی، سجاد شهبازاده، مهرداد محمدی، ساسان انصاری و ... شود. اگر بدشانس نبودیم می‌توانستیم برنده شویم. بهترین برگ برنده ما در دقایق ابتدایی مصدوم شد. در همان صحنه‌ هم فکر می‌کنم روی او خطا رخ داد.

وی افزود: فقط به بازیکنان تیم‌ می‌توانم بگویم درود به شرفتان که آنقدر با غیرت بازی کردند. مقابل تیمی که مدعی قهرمانی لیگ برتر است آنقدر خوب کار کردند. در ضربات پنالتی خوب پنالتی زدیم اما در دریافت پنالتی خوب نبودیم. شهدادنژاد در 120 دقیقه خوب کار کرد اما مهدی اسلامی نشان داده پنالتی گیر است. به همین خاطر او را به زمین آوردیم. نمی‌توانیم الان بگوییم شاید اگر این کار را نمی‌کردیم اتفاق دیگری رقم می‌خورد. در پنالتی شانس خیلی دخیل است.

دست‌نشان در مورد اینکه اگر دروزاه‌بان را تغییر نمی‌داد و پنالتی را به بازیکن دیگری می‌داد ممکن بود اتفاق دیگری بیفتد، گفت: من حرف شما را تائید می‌کنم اما اسلامی پنالتی‌های خوبی در تمرین می‌زند. فوتبال ریسک است. اگر ریسک نمی‌کردم شاید بعدا می‌گفتم ای کاش این تعویض را انجام می‌دادم. هر دو دروازه‌بان ما عالی هستند اما به نظر من اسلامی در پنالتی گرفتن بهتر است. شما ببینید گلر سپاهان چندبار به سمت توپ رفت؟ در مقابل هم نگاه کنید روی چند ضربه مهدی اسلامی تشخیص درستی داشت. فوتبال همین است و گاهی بدشانسی می‌آوردید.

وی افزود: قبل از بازی هم گفتم نگرانی اصلی من برای بازی لیگ دسته اول مقابل تیم رفسنجان است. در راهی بودیم که باید جام حذفی هم حاضر می‌شدیم اما تمرکز ما روی لیگ دسته اول است.

دست نشان در مورد اینکه آیا تمایلی به پیروزی در جام حذفی نداشتند، تصریح کرد:‌ وظیفه داشتیم برای نام بزرگ مس کرمان و مردمی که عاشقانه تیم  خود را دوست دارند با تمام وجود بازی کنیم. اینکه تمایل نداشتیم حرف درستی نیست. قطعا تمایلات به اینکه مس کرمان در لیگ دسته اول قهرمان جام حذفی شود و به لیگ قهرمانان برود کمتر است. امروز نشان دادیم که می‌توانستیم قهرمان شویم. امروز برای شخصیت فوتبال کرمان بازی کردیم و این مسئله را قبل از بازی هم به بازیکنان گفتم. این بازی می‌تواند به ما این هویت را بدهد که در لیگ یک بازی بهتری انجام دهیم. اینکه بگوییم تمایل نداشتیم درست نیست. تمایل نداشتن به معنای علاقه به باخت است. اما این بازی انرژی زیادی از ما می‌گرفت. دیگر تمرکز ما روی لیگ یک است. سه شنبه بازی مهمی در رفسنجان داریم. قلعه‌نویی می‌گفت مراقب باشید که بازیکنانمان به خاطر این عملکرد خوب در باد این پیروزی نخوابند. او اوج تجربه است.

وی در ادامه تصریح کرد:‌ ‌ ما تلاش کردیم با کمک مسئولان باشگاه، هیأت مدیره، مسئولان مس و ... با اینکه دیر کارمان را شروع کردیم شرایط خوبی پیدا کنیم. خدا را شکر این تیم را آماده کردیم. امروز بیش از 15 هزار نفر به ورزشگاه آمدند. به بازیکنان گفتم عملکرد شما باعث شد که این تعداد هوادار به ورزشگاه بیاید. دست نیازم به سوی خبرنگاران هم هست تا به تیم ما کمک کنند و بتوانیم صعود کنیم.

سرمربی مس کرمان در مرود اینکه آیا شهدادنژاد بابت تعویض در دقایق پایانی ناراحت نمی‌شود اظهار داشت: طبیعی است که بازیکن دوست دارد بازی کند و ممکن است از این مسئله ناراحت شود‌ اما من تشخیص دادم در ضربات پنالتی مهدی اسلامی وارد زمین شود. من به شهدادنژاد گفتم با حالت مصدومیت بیرون بیا ولی او مصدوم نشده بود. آرمان امروز بسیار عالی بازی کرد. الان من هم شاید بگویم ای کاش گلر را عوض نمی‌کردم اما مسئولیت این کار با من بود.

منبع: فارس
ترند های روز