۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
پیش بازی شهرداری تبریز و بادران تهران

تبریز پایان ناکامی پاشا خواهد بود ؟

در اولین دیدار از هفته یازدهم لیگ دسته اول کشور تیم فوتبال شهرداری تبریز میزبان بادران تهران خواهد بود .
کد خبر: ۸۸۵۶۲
به " گزارش دی اسپورت " ، در یکی از حساسترین دیدارهای هفته یازدهم و از ساعت 15 تیم فوتبال شهرداری تبریز میزبان تیم بحران زده بادران تهران خواهد بود.

شهرداری تبریز در حالی به مصاف تیم متمول تهرانی خواهد رفت که اصلاً وضعیت مالی خوبی ندارد ولی با این اوصاف آنها مردانه به جنگ حریفان می روند و تا پای جان مبارزه می کنند.

شهرداری چی ها پس از آنکه با تیمی نصف و نیمه با 5 گل مغلوب پرسپولیس پاکدشت شدند در هفته قبل در دیداری خانگی تیم قعرنشین ملوان بندر انزلی را با یک گل مغلوب کردند تا برای دومین بار پیاپی میزبان باشند و به مصاف بادران بروند.

تبریز پایان ناکامی پاشا خواهد بود ؟

اما سابقه خوب پاشازاده در تیمهای مختلف این حدث و گمانه زنی ها بود که بادران امسال یکی از تیم های مدعی صعود خواهد بود ولی نتایج ضعیف نارنجی پوشان با این همه ستاره آنها را قهرمانی دور کرده است .

آخرین برد پاشازاده و یارانش بر می گردد به هفته ششم که موفق شدند کارون اروند خرمشهر را در خانه شکست دهند و در هفته یازدهم در حالی به تبریز سفر خواهند کرد که در بازی قبلی مقابل پرسپولیس پاکدشت با نتیجه 2 بر 1 مغلوب شدند.

پاشازاده برای رهایی از ناکامی های اخیر خود چاره ای جز برد در تبریز نخواهد داشت تا به عنوان یک مدعی به وضعیت خود در جدول سر و سامان ببخشد گرچه بادرانی ها تا پایان هفته دهم دو بازی کمتر انجام داده اند.

تبریز پایان ناکامی پاشا خواهد بود ؟

جایگاه دو تیم در جدول لیگ :

شهرداری تبریز با 10 امتیازی که تا اینجای لیگ کسب کرده در جایگاه نهم قرار دارد و سه امتیاز خانگی خیلی به این تیم کمک خواهد کرد تا وضعیت این تیم را بهبود ببخشد.

بادرانی ها در 8 بازی قبلی خود صاحب 11 امتیاز شدند و در جایگاه هشتم قرار دارند و پاشازاده برای فرار از بحران نیاز مبرم به سه امتیاز این دیدار خواهد داشت که دور از دسترس نخواهد بود .

تبریز پایان ناکامی پاشا خواهد بود ؟

بهترین گلزن این دیدار :

محمد علی اکبر خواه شاگردن همیشگی پاشازاده در تیمهای مختلف با سه گلی که در دیدارهای اخیر به ثمر رسانده بهترین گلزن این دیدار محسوب میشود و قطعاً خط دفاعی شهرداری تبریز نگاه ویژه ای به این مهاجم خواهد داشت .

تبریز پایان ناکامی پاشا خواهد بود ؟

تیم داوری این دیدار :

این دیدار را شبیر بهروزی به کمکهای محمدرضا فتحی – علی رعیت و مهدی نجار بر عهده خواهند داشت که  ناظر داوری نیز علی اکبر جهانی می باشد .