۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
پیش بازی تیم های خونه به خونه بابل و شهرداری ماهشهر

نبرد ته جدولی ها و فرار از بحران

خونه به خونه برای رهایی از انتهای جدول در دیداری حساس به مصاف شهرداری ماهشهر خواهد رفت .
کد خبر: ۸۸۵۶۳
به " گزارش دی اسپورت " ، در اولین دیدار از هفته یازدهم لیگ دسته اول کشور در بابل تیم فوتبال خونه به خونه از ساعت 14:45 میزبان شهرداری ماهشهر خواهد رفت .

دو تیمی که بر خلاف فصل قبل نمایشی ضعیف کننده ارائه می دهند و نگرانی از بایت همین روند بد نتیجه گیری در نزد هواداران ایین دو تیم موج می زند.

نبرد ته جدولی ها و فرار از بحران

خونه به خونه میزبان این دیدار که با نظر محمدی دومین مربی این فصل خود به میدان می رود نمایشی قابل قبول در زمین ارائه می دهد ولی عدم نتیجه گیری عاملی شده تا این تیم نتواند به سه امتیاز لازم دست یابد .

شاگردان نظر محمدی در بازی های اخیر نشان داده اند که حتی در مقابل تیمهای مدعی هم به سختی شکست می خورند و اگر کادر فنی بتواند برخی اشتباهات فردی در تیمش را برطرف کند قطعاً نتایج بهتری در ادامه راه کسب خواهد کرد.

نبرد ته جدولی ها و فرار از بحران

در آنسوی میدان ماهشهری ها با مهابادی شروعی ناامید کننده داشتند و نتایج ضعیف این تیم باعث شده تا شهرداری چی ها نصف بازی های خود را به حریفان واگذار کنند و تنها یک برد کسب کنند که کارنامه موفقی برای مربی جوان ماهشهری ها نخواهد بود .

دو تیم در حالی در دیدار فردا به مصاف هم خواهند رفت که خونه به خونه در مقابل تیم متمول و مدعی آلومینیوم در اراک به سختی و با یک گل شکست خورد و ماهشهری ها هم در هفته نهم در ارومیه تیم خوب نود را متوقف کرد و شاگردان مهابادی با یک استراحت کامل به جنگ بابلی ها خواهند رفت .

نبرد ته جدولی ها و فرار از بحران

بررسی خطوط دفاعی و حمله دو تیم :

دو تیم آمار ناامید کننده ای در هر دو خطوط داشته اند و شاگردان نظر محمدی در خط دفاعی 14 گل ( با احتساب دیدار مقابل ملوان بدلیل عدم حضور ) دریافت کرده اند و در خط حمله نیز مهاجمین این تیم در 9 دیدار قبلی فقط 5 گل به ثمر رسانده اند.

اما شهرداری چی ها نیز در خط دفاعی نیز چیزی شبیه میزبان فردای خود هستند و  در 8 بازی قبلی 9 گل دریافت کرده اند و در خط حمله نیز مهاجمین بی خطر این تیم 4 گل وارد دروازه حریفان کرده اند تا دو تیم در دو خطوط جنگی برابر داشته باشند .

نبرد ته جدولی ها و فرار از بحران

جایگاه دو تیم در جدول رده بندی :

دو تیم جایگاه لرزانی در جدول رده بندی دارند و جز فانوس بدستان لیگ محسوب میشوند که خونه به خونه با 5 امتیاز در جایگاه پانزدهم و شهرداری ماهشهر مهمان این دیدار با یک امتیاز بیشتر در جایگاه چهاردهم قرار دارد و سه امتیاز برای هر دو تیم نیاز مبرم خواهد بود تا از جایگاه فعلی خود را جدا کنند.

داوران مسابقه:

قضاوت این دیدار را آقایان محمدرضا مهرگان به کمکهای عباس پورحیدری ، محمدسینا رعنایی و عبدالحسین باستان بر عهده خواهند داشت که ناظر داوری این دیدار نیز آقای علیرضا رجبلو می باشد .