۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱
پیش بازی دیدار تیمهای کارون اروند خرمشهر و شاهین شهرداری بوشهر

میثاقیان در دربی جنوب به شاهین رسید

تیم های کارون اروند خرمشهر و شاهین شهرداری بوشهر در دربی جنوب ایران و در دیداری حساس به مصاف هم خواهند رفت .
کد خبر: ۸۸۵۶۵
به " گزارش دی اسپورت " ، در آخرین دیدار روز اول هفته یازدهم لیگ دسته اول کشور و از ساعت 17 دو تیم کارون اروند خرمشهر و شاهین شهرداری بوشهر در ورزشگاه اروند کنار به مصاف هم خواهند رسید.

دو تیمی که فصل قبل از لیگ دو به لیگ یک کشور راه یافتند و قطعاً این بر کیفیت بازی افزوده خواهد شد تا دو تیم نبردی سخت برای کسب سه امتیاز این دیدار داشته باشند.

میثاقیان در دربی جنوب به شاهین رسید

کارون اروند در ابتدای فصل با نتایج قابل قبولی که کسب کرد زهر چشمی به حریفان خود داد ولی کم کم این تیم دچار افت شد و در حالی مقابل شاهین بوشهر صف آرایی خواهد کرد که در هفته دهم با سه گل مغلوب گل گهر صدرنشین در سیرجان شد.

اکبر میثاقیان سرمربی این فصل کارون اروند که در لیگ برتر هدایت سرمربی شاهین را در کارنامه دارد در نزد هواداران این تیم دارای محبوبیت خاصی است و همچنین بهادر عبدی که روزگاری در لیگ برتر با تعصب خاص اش برای شاهین توپ میزد از این امر مستثنی نیست.

میثاقیان در دربی جنوب به شاهین رسید

کارون اروند اگر مشکلات خط دفاعی اش را بر طرف کند می تواند نتایج بهتری کسب کند و در دیدار فردا نیز می باست فکری به حال مهاجمین با روحیه و با انگیزه کند که روز سختی را در پیش خواهند داشت .

شاهین مهمان دیدار فردا پس از دو تساوی خارج از خانه هفته گذشته در حضور هواداران رشور خود موفق شد با دو گل نود ارومیه را شکست دهد و به یک برد شیرین دست یابد.

میثاقیان در دربی جنوب به شاهین رسید

سفید پوشان بوشهری  که مشکلات مصدومیت بازیکنان بدجوری گریبانگیر آنها شده در این دیدار نیز میلاد فیاض بخش ، سعید غلامعلی بیگی را به دلیل مصدومیت و ستاره جوان خود محمد محبی را نیز به دلیل دریافت کارت قرمز در دیار قبلی در اختیار ندارد و این دست فکری را خالی گذاشته است.

شاهینی ها با رفع مشکلات دفاعی خود جایی که غلامعلی تبار ، گودرزی ، نیکخویی و ... حضور دارند حالا به یک تیم مدعی تبدیل شده اند و کسب سه امتیاز خطری جدی برای گل گهر و مس کرمان خواهد بود .

میثاقیان در دربی جنوب به شاهین رسید

گلزنان برتر دیدار :

در این دیدار میلاد صارمی و بهمن سالاری هر کدام با سه گل زده در پایان هفته دهم بهترین گلزنان این میدان هستند ونگاه کادر فنی کارون اروند به دنبال این دو خواهد بود تا بتواند با مهار این دو خط هجومی شاهین را خثنی کند.

جایگاه دو تیم در جدول :

دو تیم جایگاه متفاوتی در جدول دارند و کسب نتایج ضعیف هفته های اخیر کارون اروند خرمشهر این تیم را با 10 امتیاز در جایگاه دهمی قرار داده و میثاقان و تیم بر این امر واقف هستند که این سه امتیاز می تواند کمک شایانی به این تیم کند.

اما در مقابل شاهین با نتایج خوبی که کسب کرده با 17 امتیاز در رده سوم و در صف مدعیان قهرمانی قرار گرفته که فکری و شاگردانش به خوبی می دانند این سه امتیاز می تواند همچنان انها را در کورس نگه بدارد.

تیم داوری این دیدار :

این دیدار حساس را آقایان وحید صالحی به کمکهای مرتضی هوشیار ، عدنان پیروی و ایمان کهیش بر عهده خواهند داشت که ناظر داوری نیز صفدر احمدی می باشد .