۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷
پیش بازی دیدار تیمهای پرسپولیس پاکدشت و گل گهر سیرجان

وینگو به دنبال تثبیت صدرنشینی

تیم صدرنشین گل گهر سیرجان در دیداری حساس به مصاف تیم با انگیزه پرسپولیس پاکدشت خواهد رفت .
نویسنده : محمد رضا زائری
کد خبر: ۸۸۵۸۲
به " گزارش دی اسپورت " ، در یکی از حساسترین دیدارهای هفته یازدهم و از ساعت 15 تیم فوتبال پرسپولیس پاکدشت در ورزشگاه پاس قوامین میزبان تیم صدرنشین گل گهر سیرجان خواهد بود .

شاید این حساسترین دیدار این هفته باشد که برد گل گهر صدرنشینی تیم سیرجانی را تثبیت خواهد کرد و پرسپولیس پاکدشت به دنبال اضافه شدن به جمع مدعیان قهرمانی خواهد بود .

وینگو به دنبال تثبیت صدرنشینی

دو تیم در لیگ امسال نتایج خوبی کسب کردند و با روند رو به جلویی که پیش گرفته اند از مدعیان قهرمانی تا پایان هفته یازدهم محسوب میشوند و برای ادامه این روند به دنبال سه امتیاز شیرین این دیدار خواهند بود .

شاگردان فرهاد کاظمی و وینگو بگوویچ در حالی پا به این دیدار خواهند گذاشت در هفته دهم به سه امتیاز شیرین دست یافتند و به ترتیب تیمهای بادران و کارون اروند خرمشهر را شکست داده اند.

وینگو به دنبال تثبیت صدرنشینی

در واقع این دیدار جدال بهترین های خط حمله لیگ یک نیز محسوب میشود که گل گهری ها با 23 گل بهترین هستند و میزبان آنها در هفته یازدهم نیز با 19 گل دومین خط آتش لیگ را از آن خود کرده است .

گلزنان برتر این دیدار:

گل گهر در جمع گلزنان لیگ یک هم بهترین هستند و پیمان رنجبری با 10 گل بهترین گلزن لیگ و مرد اول دیدار فردا خواهد بود و دومین گلزن برتر دیدار فردا باز هم از آن سیرجانی ها خواهد بود که مهرداد آوخ با 5 گل از بازیکنان شاخص دیدار فردا خواهد بود .

البته ناگفته نماند که هادی شکوری مدافع گلزن پاکدشتی ها با به ثمر رساندن 5 گل عنوان مشترک دومین گلزن برتر دیدار فردا را خواهد داشت که پس از این دو پیام ملکیان با 3 گل در دیدار فردا نگاه ها را به خود جلب خواهد کرد .

وینگو به دنبال تثبیت صدرنشینی

جایگاه دو تیم در جدول :

دو تیم جایگاه خوبی دارند که پرسپولیس پاکدشت میزبان دیدار فردا با 15 امتیازی که کسب کرده در جایگاه چهارم قرار دارد و در صدد نزدیک شدن به رده های بالایی جدول است و سه امتیاز این دیدار از نان شب هم برای شاگردان کاظمی واجب تر خواهد بود .
اما در آنسوی میدان تیم خوب و یکدست گل گهر سیرجان صدرنشین لیگ دسته اول کشور با 20 امتیاز بدنبال کسب سه امتیاز کامل این دیدار خواهد بود تا جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کند چرا که مس کرمان هم استانی این تیم در یک قدمی صدر جدول قرار دارد و وینگو و شاگردانش حق اشتباه ندارند .

وینگو به دنبال تثبیت صدرنشینی

داوران این دیدار :

این دیدار حساس را آقایان احمد محمدی به کمکهای مهدی معماری ، علیرضا مرادی و علی صباحی سوت خواهند زد و ناظر داوری نیز حبیب اله شیرازی می باشد .