۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱
مگر می شود امنیت یک مسابقه با ۲ سرباز تامین شود!؟

قلندر نژاد : تماشاگران استقلال با ضربات چاقو مصدوم شدند

مدیرعامل استقلال اهواز معتقد است ضعف نماینده فدراسیون باعث شد تا اتفاقات تلخ و تاسف آور در دربی اهواز رخ دهد.
کد خبر: ۸۸۶۰۸
به گزارش"دی اسپورت"، محسن قلندرنژاد در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار دی اسپورت در خصوص اتفاقات تلخ و تاسف آور دربی اهواز اظهار داشت : امروز متاسفانه به دلیل برنامه ریزی اشتباه فدراسیون پس از دو هفته وقفه در مسابقات پا به میدان مسابقه گذاشتیم در ابتدای بازی امروز به دلیل نبود نیروی انتظامی بازی با نیم ساعت تاخیر و نهایتا با ۲ سرباز آغاز شد که این تعداد مامور امنیتی برای حفظ امنیت یک مسابقه کافی نیست.

وی ادامه داد : استادیوم اختصاصی فولاد هیچ گونه امنیتی ندارد در دقیقه ۷۵ بازی پس از اعتراض سرمربی جوان ما به عملکرد داور مسابقه، سرمربی ما اخراج شد و در ادامه هواداران فولادی به هواداران و کادر ما حمله ور شدند و در کمال مهمان نوازی متاسفانه ۳ تن از تماشاگران ما به ضرب چاقو مصدوم شدند. مطمئنا اگر از ابتدای بازی نماینده فدراسیون احتیاط را چاشنی کار خود قرار می داد و به دلیل عدم حضور کافی نیروهای امنیتی اجازه برگزاری مسابقه را نمی داد شاهد چنین اتفاقاتی نبودیم و قطعا ضعف نماینده فدراسیون عامل این حوادث تلخ بود.

قلندرنژاد در پایان گفت : جا دارد از فدراسیون فوتبال و کمیته داوران تقاضا کنم در چینش نماینده ها و داوران دقت بیشتری کنند تا به دلیل ضعف در مدیریت یک مسابقه شاهد رخ دادن چنین اتفاقات تاسف آوری نباشیم.
ترند های روز