۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶
سرمربی استقلال اهواز؛

خوش ذات : داور تمرکز لازم برای قضاوت را نداشت و جو را بهم ریخت

سرمربی استقلال اهواز گفت : داور دیدار با فولاد تمرکز لازم را در قضاوت نداشت و می توانست به شماره ۸ فولاد را پس از انجام ۱۲ خطای متوالی کارت دهد.
نویسنده : محمد مکوندی
کد خبر: ۸۸۶۳۲
به گزارش «دی اسپورت»؛ علی خوش ذات پس از دیدار تیمش برابر فولاد نوین اهواز که بدلیل درگیری شدید ناتمام ماند در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : با توجه به فرصت ۱۲ ، ۱۳ روزه ای که داشتیم و در کنار این موضوع خوشبختانه باشگاه شرایطی را ایجاد کرد تا بتوانیم تمرینات خوبی را در نوبت صبح و عصر داشته باشیم و هم از لحاظ روحی و هم از لجاظ فنی توانستیم به نقاط خوبی برسیم.

وی در خصوص دیدار برابر فولاد نوین اهواز گفت : در بازی با فولاد نوین در نیمه اول به جز ۱۰ دقیقه آخر کاملا بر بازی مسلط بودیم و ۴ الی ۵ موقعیت صد در صد را بدست آوردیم که متاسفانه از این موقعیت ها نتوانستیم استفاده کنیم در ۱۰ دقیقه آخر نیمه اول فکر می کنم با اشتباهاتی که کادر داوری داشت تیم حریف توانست روی دروازه ما فشار آورد.

خوش ذات افزود : در نیمه دوم با توجه به صحبتی که با بازیکنان انجام دادیم نیمه دوم را خوب شروع کردیم در نیمه دوم نیز ۱ الی ۲ موقعیت گلزنی را بدست آوردیم ولی در کل فکر می کنم داور تمرکز لازم را در قضاوت نداشت و می توانست به شماره ۸ فولاد را پس از انجام ۱۲ خطای متوالی کارت دهد که اصلا به این بازیکن تذکر هم نمی داد متاسفانه با قضاوت بد وی تیم ما عصبی شد و جو بهم ریخت در نهایت بازی با توجه به درگیری ها و مهم تر از این عدم حضور نیروی انتظامی نیمه تمام ماند.

سرمربی استقلال اهواز بیان داشت : این بازی به دلیل عدم حضور نیروهای انتظامی با تاخیر ۲۵ دقیقه ای آغاز شد و تمام مسئولین و عواملی که در استادیوم حضور داشتند بر این اعتقاد بودند که دربی خوزستان را با ۳ الی ۴ مامور نمی توان برگزار کرد همه این هشدارها را دادند اما داوران و ناظران به این هشدارها توجه ای نکردند البته بازی با ضمانت داوران برگزار گردید! و اوایل بازی داور به ناظر بازی اعلام کرد که بازی با ضمانت وی برگزار شود!

او ادامه داد : وقتی هر جای دنیا صحبت از دربی می شود حتی اگر دوستانه هم باشد به خوبی سنگینی بازی احساس می شود در این بازی نیز هر چند تیم فولاد نوین تیم دوم فولاد محسوب می شود اما حساسیت در این بازی وجود داشت چرا که این بازی یک بازی رسمی و در یک لیگ کشوری برگزار می شد و انتظار می رفت از لحاظ امنیت این بازی قوی تر پشتیبانی می شد اما متاسفانه این مهم صورت نگرفت و در نهایت یک درگیری کوچک به یک درگیری بزرگ تبدیل شد مطمئنا اگر نیروی امنیتی در این دیدار بیشتر بود این اتفاقات تلخ نیز رخ نمی داد.
ترند های روز