۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۵
اختصاصی دی اسپورت،

پیروزی سخت آوالان مقابل قعرنشین لیگ دو

دی اسپورت:در یکی از دیدارهای هفته هشتم لیگ دسته دوم آوالان موفق شد میهمان خود مس نوین را شکست دهد.
نویسنده : علیرضا یاوری
کد خبر: ۸۸۶۳۳
به گزارش"دی اسپورت"،در یکی از دیدارهای حساس هفته هشتم لیگ دسته دوم آوالان کامیاران در ورزشگاه آزادی این شهر میزبان تیم قعرنشین مس نوین کرمان بود که درنهایت موفق شد با پیروزی خفیف1بر0از سد این تیم بگذرد و در کورس مدعیان گروه نخست باقی بماند.

شاگردان امامی که هفته گذشته باخت بدی را در گیلان پشت سرگذاشته بودند در این بازی با توجه به امتیاز میزبانی و برای جانماندن از رقبا با انگیزه فراوانی وارد زمین شدند و در نیمه نخست چندین حمله زهردار و پردامنه را بر روی دروازه مسی ها ترتیب دادند که با درخشش دروازه بان تیم میهمان و بی دقتی مهاجمان آوالان این توپ ها تبدیل به گل نشدند.

اما در نیمه دوم مس نوین از ابتدا نبض بازی را در دست گرفت و جملات خوبی هم بر روی دروازه آوالان طراحی کرد اما رفته رفته باز هم این تیم میزبان بود که بر بازی حاکم شد و در دقیقه70توسط مارابی به گل برتری رسید.

در ادامه مسی ها برای به تساوی کشاندن بازی تلاش کردند اما نتوانستند کاری از پیش ببرند تا بازی با همان یک گل به سود آوالان به پایان برسد.

نکته جالب در خصوص این بازی گرفتگی عضلات بازیکنان آوالان از ابتدای نیمه دوم بازی بود که بازیکنان این تیم به کرات روی زمین میافتند که با وجود این قضیه بازهم بازیکنان مس نوین نتوانستند از این موقعیت استفاده کنند تا به نوعی بتوان آن ها را از همین حالا گزینه سقوط دانست.

هفته آینده آوالان در یک دیدار 6امتیازی باید به مصاف چوکا تالش برود.
خبرنگار:علیرضا یاوری

ترند های روز