۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
پیش بازی دیدار تیمهای آلومینیوم ارک و کارون اروند خرمشهر

عبور از سدِ کارون براى بازگشت به جمع مدعیان

شاگردان محمد ربیعی در دیداری خانگی در هفته دوازدهم به مصاف تیم بحران زده کارون اروند خرمشهر خواهند رفت .
کد خبر: ۸۸۸۶۱
به " گزارش دی اسپورت " ، در دومین دیدار از هفته دوازدهم لیگ دسته اول کشور و از ساعت 14:30 تیمه های فوتبال آلومینیوم و کارون اروند خرمشهر در ورزشگاه امام خمینی ( ره ) اراک به مصاف هم خواهند رفت .

شاگردان محمد ربیعی که در طول فصل فراز و نشیب زیادی داشتند پس از برد سخت مقابل خونه به خونه در هفته یازدهم در شیراز مقابل قشقایی متوقف شدند تا حدودی از جمع مدعیان خارج شود و برای رسیدن به این مهم فردا چاره ای جز برد در مقابل کارون اروند خرمشهر نخواهد داشت .

عبور از کارون و رسیدن به مدعیان

اما مردان شهر مقاومت این روزها توان ایستادگی در مقابل حریفان خود را ندارند و در هفته یازدهم پس از شکست سنگین سه بر صفر در خانه مقابل شاهین بوشهر مربی خود را نیز از دست دادند تا در جدالی سخت و نفس گیر در اراک بدون میثاقیان به جنگ آلومینیوم بروند .

بررسی خطوط دفاعی و حمله دو تیم :

اراکی های میزبان با وجود علی خسرو نژاد 3 گله در پایان هفته یازدهم 9 گل وارد دروازه حریفان خود کرده اند و در خط دفاعی نیز 6 گل در یافت کرده اند تا دومین خط دفاعی برتر لیگ را از آن خود ببینند.

عبور از کارون و رسیدن به مدعیان

در آنسو کارون اروند در خط دفاعی خود عملکرد خوبی نداشته و با 15 گل دومین خط ضعیف لیگ را دارا می باشد و در خط آتش خود با حضور محمد جواد محمدی 3 گله 8 گل در جلوی نام آنها ثبت شده ( با احتساب دیدار مقابل سیاه جامگان و عدم حضور تیم مشهدی ) که آمار ضعیفی محسوب میشود .

جایگاه دو تیم در جدول لیگ :

آلومینیوم اراک یکی از تیمهای مدعی صعود به لیگ برتر در فصل جدید در 10 بازی قبلی خود صاحب 16 امتیاز است و در جایگاه پنجم قرار گرفته که برد در این دیدار آنها را به جمع مدعیان نزدیکتر خواهد کرد .

عبور از کارون و رسیدن به مدعیان

اروندی ها نیز پس از نتایج ضعیف هفته های اخیر خود هم اکنون با 10 امتیازی که کسب کرده اند در جایگاه دهم قرار دارند و باخت در این دیدار کار آنها را سخت خواهد کرد و شاید یک تساوی روحیه بخش در بازی های آینده بیشتر بدرد این تیم خواهد خورد .

کوبل داوری :

این دیدار حساس را آقایان عباس صادقی به کمکهای جواد قنبریان ، مهدی صناعی و فرهاد امینی بر عهده خواهند داشت و ناظر داوری این دیدار رامین عرفانیان خواهد بود .