۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰

پرسپولیس رکورد آسیا را شکست؛ ۴۰۴ هزار قهرمان

دی اسپورت: پرسپولیس با وجود شکست در فینال و نرسیدن به جام قهرمانی، رکورد تعداد تماشاگر یک تیم در یک فصل لیگ قهرمانان را شکست.
کد خبر: ۸۸۸۹۹
به گزارش" دی اسپورت": پرسپولیس با وجود شکست در فینال و نرسیدن به جام قهرمانی، رکورد تعداد تماشاگر یک تیم در یک فصل لیگ قهرمانان را شکست.
 فینالیست شدن پرسپولیس در این فصل لیگ قهرمانان، با وجود محرومیت از نقل و انتقالات و از دست دادن بسیاری از بازیکنانش اتفاق بزرگی بود. آنقدر که با وجود شکست در بازی رفت، بیشتر از ۸۰ هزار نفر امروز به ورزشگاه آزادی رفتند تا از تیم محبوب‌شان حمایت و قدردانی کنند. این تعداد، در کنار تماشاگرانی که در بازی‌های قبل حامی پرسپولیس بودند این تیم را صاحب یک رکورد جدید در لیگ قهرمانان آسیا کردند.

با احتساب تماشاگران امروز بازی پرسپولیس و کاشیما، در این فصل لیگ قهرمانان پرسپولیس مجموعا ۴۰۴ هزار نفر را به ورزشگاه آزادی کشانده است.

جالب اینجاست از زمان صعود پرسپولیس به مراحل حذفی این فصل، همه بازی‌های خانگی این تیم بیشتر از ۷۰ هزار تماشاگر داشت و در سه مسابقه با الجزیره، السد و کاشیما، تمام ظرفیت ورزشگاه آزادی و حتی فراتر از ظرفیت قانونی ورزشگاه پر شد.

 وبسایت نود
ترند های روز