۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹
زرگر بازی را به کام مان زهر کرد؛

دست نشان : مگر داور لیگ برتری می‌تواند در لیگ یک قضاوت کند؟

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: در آیین‌نامه مسابقات لیگ دسته یک آمده است که داوران لیگ برتر نمی‌توانند رقابت‌های لیگ دسته اول کشور را رقابت کنند.
کد خبر: ۸۸۹۵۳
به گزارش"دی اسپورت"، نادر دست‌نشان عصر امروز پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس پاکدشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت : این دیدار نکته فنی نداشت و تنها داور این دیدار توانست سه امتیاز شیرین این مسابقه به زهر برا مس بدل کند.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: در آیین‌نامه مسابقات لیگ دسته یک آمده است که داوران لیگ برتر نمی‌توانند رقابت‌های لیگ دسته اول کشور را رقابت کنند حالا من این سوال را دارم که چگونه داوری که پنج هفته در لیگ برتر از قضاوت محروم می‌شود داور این بازی حساس است.

وی با بیان اینکه من ادم کوچکی هستم، ادامه داد : داور اخراج من را افتخاری بزرگ و برگ زرینی در کارنامه خود می‌داند.

دست‌نشان ضمن اشاره به اخراج سال قبلش در بازی ملوان افزود : زرگر سال گذشته در دیدار ملوان به دلیل اینکه از قبل از بازی به کاپیتان و مربی تیم مقابل اعلام کرده بود به دلیل رطوبت هوا اعلام وقت استراحت در دقیقه 30 می‌کند و فراموش کرد دقیقا به مانند اتفاقات امروز من را از زمین اخراج کرد.

وی گفت : به بازیکنم گفتم که اوت را از همان نقطه که داور اعلام کرده بود پرتاب کن و نتیجه‌اش این شد و داور به من اعلام می‌کند برو بالا بشین و دقیقا اتفاقات پارسال را این داور تکرار کرد.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان بیان داشت: گل سوم گفتند که در شرایط آفساید به ثمر رسید اما از آنکه مطمئنم این است صحنه اخراج ارمان شهدادنژاد کاملا اشتباه بود.

دست‌نشان ضمن اشاره دوباره به عدم داوری در رقابت‌های های لیگ دسته اول کشور بیان داشت: بروید و از مهدوی داور لیگ برتری خود سوال کنید و از همان داورهای جوان استفاده کنید.

وی گفت : بازیکن هم انسان هست و طبیعتا داوری که در نیمه دوم کار نیمه‌تمام خود را با سوت‌های اشتباه تمام کرد، طبیعی است که دیگر بازیکن نمی‌تواند بازی کند و اعصاب خود را از دست می‌دهد.