۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
مربی تیم فوتبال پاس همدان؛

قربانی : امیدواریم نتیجه بازی با امیدیه در زمین بازی رقم بخورد

مربی پاس همدان گفت : امیدوار است نتیجه بازی با نفت امیدیه بدون تاثیر گداری عوامل بیرون از زمین و به دور از حواشی رقم بخورد.
کد خبر: ۸۸۹۹۰
به گزارش"دی اسپورت"، علی قربانی با حساس خواندن بازی این تیم برابر نفت امیدیه اظهار داشت : امیدواریم نتیجه واقعی بازی با این تیم در زمین بازی رقم بخورد و شاهد برقراری عدالت در این دیدار باشیم.

قربانی ادامه داد : در اینکه داوران سالم و اخلاق مدار هستند شکی نیست اما برخی تحرکات و شنیده های ناخوشایند از تیم میزبان نگران کننده است و امیدوارم مسئولان برگزاری این مسابقه توجه لازم را داشته باشند.

وی افزود : تنها انتظار ما رعایت عدالت در این بازی است و انتظار می رود حواشی در نتیجه بازی تاثیرگذار نباشد و بتوانیم با یک بازی به دور از هرگونه شائبه امیدیه را ترک کنیم.

مربی پاس خاطرنشان کرد : قطعا کمیته داوران به مسایل موجود واقف است مخصوصا برخی تیم ها که سابقه خوبی ندارند و سعی در حاشیه سازی و رقم زدن نتایج در بیرون از زمین هستند.

او با مثبت ارزیابی کردن شرایط تیم پاس گفت : پیروزی در بازی هفته قبل روحیه تیم را دگرگون کرد و باعث شد تا بازیکنان با انگیزه مضاعف برای بازی این هفته برابر امیدیه آماده شوند.

وی اضافه کرد : برای حفظ شرایط مطلوب تیم نیز ۲ روز زودتر به امیدیه سفر کرده ایم و امیدوارم مسافت همدان تا این شهر تاثیری در روند بازی نفرات تیم نداشته باشد.

قربانی با اشاره به اینکه لطمه نخوردن از اشتباهات داوری مهمترین خواسته تیم پاس است، گفت : اگر شاهد داوری بدون نقص در این بازی باشیم، بدون تردید مسابقه ای جذاب و دیدنی رقم خواهد خورد.

او گفت : تیم پاس هر چند از لحاظ مالی و امکانات در شرایط خوبی نیست اما تمامی اعضای تیم همدل هستند و برای موفقیت و رسیدن به پیروزی تلاش می کنیم.
ترند های روز