۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۱
خیبر نیازمند حمایت بیشتر مسئولان است؛

خادمی : نظارت کمیته داوران در لیگ دو ضعیف به نظر می رسد

سرمربی خیبر معتقد است نظارت کمیته داوران بر عملکرد داوران در لیگ دسته دوم ضعیف به نظر می رسد.
کد خبر: ۸۹۲۰۴
به گزارش"دی اسپورت" و به نقل از باشگاه خیبر خرم آباد مهرداد خادمی در خصوص دیدار با آرمان گهرسیرجان اظهار داشت : در بازی مقابل آرمان گهر سیرجان هر چند نتیجه را واگذار کردیم اما حریف دست و پا بسته ای نبودیم و اگر داور دقت و تمرکز بیشتری در قضاوت خود داشت خیبر می توانست در این بازی حداقل امتیاز را کسب نماید.

وی ادامه داد : داور در صحنه های گل اول و دوم کاملا اشتباه کرد علاوه بر آن یک پنالتی کاملا واضح را برای‌ ما نگرفت.

خادمی افزود : با احترام به تیم حریف دنبال بهانه جوئی نیستم اما اگر کمیته داوران نظارت و پیگیری بیشتری در قضاوت داوران در لیگ دو داشته باشند و در این لیگ از داوران باتجربه ای استفاده کند شاهد اشتباهات داوری و ضایع شدن حق تیمی نخواهیم بود.

سرمربی خیبر بیان داشت : از تک تک بازیکنانم رضایت دارم و با توانایی هایی که در آنها می بینم مطمئنا با آنان به نتایج خوب دست خواهیم یافت و امیدوارم در آخر فصل شاهد صعود خیبر به لیگ یک شویم.

او ادامه داد : آقای بابایی مدیریت شرکت هواپیمایی آتا با وجود مشغله کاری چند بازی است که در کنار تیم حضور می یابند و موجب دلگرمی ما شده اند و تنها پشتوانه و حامی مالی خیبر هستند و این شرکت با مدیریت ایشان اسپانسر تیم شده و امیدواریم که مسئولین استان نیز از وی حمایت کنند و در کنار ایشان باشند چرا که با وی با اشتیاق و علاقه خاصی قدم گذاشته و خیبر را برای سرمایه گذاری انتخاب کردند.

خادمی اضافه کرد : در بحث حامی و پشتوانه تنهایی و تنها ماندن کار بسیار سخت است و بایستی همه دست به دست هم دهیم و در کنار هم از تیم خیبر حمایت کنیم تا شاهد درخشش جوانان دیار لرستان در رده های بالاتر باشیم.

سرمربی خیبر گفت : هر بازی برای ما حکم فینال دارد و نباید در ادامه امتیازی از دست بدهیم تمرینات مان را به‌ صورت منظم برگرار می کنیم و از همه هواداران فهیم و پرشور استان لرستان تقاضا داریم در ادامه لیگ از ما حمایت کرده و تا پایان لیگ کنارمان باشند.
ترند های روز