۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
پیش بازی دیدار تیمهای قشقایی شیراز و شاهین شهرداری بوشهر

جدال تازه واردها در دیار حافظ

تیمهای قشقایی شیراز و شاهین شهرداری بوشهر در یکی از حساسترین دیدارهای هفته سیزدهم به مصاف هم خواهند رفت .
نویسنده : زائری
کد خبر: ۸۹۲۳۷
به " گزارش دی اسپورت " ، در یکی از حساسترین دیدارهای هفته سیزدهم لیگ دسته اول کشور و از ساعت 14:30 در ورزشگاه پارس شیراز تیم فوتبال قشقایی میزبان شاهین شهرداری بوشهر خواهد بود .

جدال دو شهر همسایه کشور از زمانهای گذشته تا حال در رشته فوتبال جذاب و دیدنی بوده و با توجه به اینکه قشقایی و شاهین از لیگ دو وارد لیگ دسته اول کشور شده اند شاهد رقابت ذیدنی خواهیم بود .

جدال تازه واردها در دیار حافظ

قشقایی در حالی به مصاف شاهین خواهد رفت که در طول فصل در نتیجه گیری نوساناتی را داشته و تا اینجای لیگ دچار تغییر و تحولاتی روی نیمکت خود شده و پس از شکاری و طالبی حالا با مهدی فروردین به مصاف شاهین خواهد رفت .

تیم دیار قشقایی در حالی پا به این میدان خواهند گذاشت که در هفته دوازدهم در ارومیه تن به شکست 2 بر 1 داد تا بران جبران این شکست چاره ای جز برد نداشته باشد .

جدال تازه واردها در دیار حافظ

شاگردان محمود فکری در تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر نیز پس برد شیرون در مقابل کارون اروند در هفته دوازدهم استراحت کردند تا این هفته با تمام قوا به مصاف قشقایی شیراز در جدال تازه واردهای لیگ یک بروند.

شاهین با توجه به مسافت نزدیک بوشهر و شیراز در این دیدار غریبه نیست و همچو سالهای گذشته و در رقابت های مختلف تماشاگران پرشورش را در کنار خود خواهد دید .

شاهینی ها برای صدرنشینی نیاز مبرم به برد در این دیدار خواهند داشت تا با شکست رقبای خود جایگاه نخست جدول را نیز تجربه کنند .

جدال تازه واردها در دیار حافظ

گلزنان برتر این دیدار :

در این دیدار جواد عباسی مهاجم آماده شیرازی ها با 5 گلی که به ثمر رسانده مهاجم نخست این دیدار خواهد بود و قطعاً کادر فنی شاهین حساب ویژه ای روی این بازیکن باز خواهد کرد .

پس از عباسی دو مهاجم 4 گله در دو تیم خواهیم دید که محمد مهری در تیم قشقایی و بهمن سالاری در تیم شاهین خواهد بود و پس از آن میلاد صارمی کاپیتان 3 گله بوشهری ها نیز پشت سر این دو می باشد .

جدال تازه واردها در دیار حافظ

جایگاه دو تیم در جدول :

دو تیم جایگاه حساسی در جدول دارند و قشقایی در 11 بازی قبلی خود 16 امتیاز کسب کرده و در جایگاه هفتم قرار دارد و برد در این دیدار آنها را به صف مدعیان نزدیک خواهد کرد .

شاهین 20 امتیازی که در جایگاه سوم قرار دارد در این دیدار نگاهی به صدر جدول دارد تا با برد در این دیدار شاهد توقف مدعیان خود باشد و به جایگاه نخست صعود کند .

کوبل داوری :

این دیدار حساس را آقایان : رضا کرمانشاهی به کمکهای مهدی سیفی ، یدالله کلوندی و احمد محمدی بر عهده خواهند داشت و ناظر داوری نیز  خداداد افشاریان می باشد .