۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴

تیم کاظمی و پله پله تا صعود به لیگ برتر

سرخپوشان پاکدشت بعد از پیروزی خاطره انگیز در برابر مس در کرمان اینبار و در هفته سیزدهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور شهرداری ماهشهر را شکست دادند.
کد خبر: ۸۹۲۷۹
به گزارش"دی اسپورت"، گل دقیقه 85 مرتضی خراسانی برای پیروزی پاکدشت و کسب سه امتیاز دیدار با شهرداری ماهشهر کافی بود و با این پیروزی تیم فرهاد کاظمی 22 امتیازی شد و تا رده دوم جدول بالا رفت. این صعود بدین معنی است که هم اکنون سرخپوشان پاکدشت یکی از دو مدعی صعود به لیگ برتر هستند. به واقع اگر الان مسابقات را تمام شده فرض کنیم مس کرمان و سرخپوشان پاکدشت دو تیم صعود کننده به لیگ برتر خواهند بود.

در ادامه حفظ این موقعیت کار سختی برای فرهاد کاظمی و شاگردانش خواهد بود. هر چند آنها برای صعود به این جای جدول خیلی سختی کشیدند و پله پله بالا آمدند و بعید است به این راحتی این موقعیت  خوب از دست رود و حتی می شود گفت در ادامه مسیر سرخپوشان پاکدشت برای تصاحب جایگاه مس کرمان بازی خواهند کرد.

در راس کادر فنی تیم سرخپوشان پاکدشت فرهاد کاظمی حضور دارد که مربی باتجربه ای است و به خوبی می داند جایگاه فعلی غرور انگیز نیست و آنها زمانی می توانند نفس راحتی بکشند که مسابقات تمام شده باشد. تا آن موقع هیچ بهانه ای برای مغرور شدن وجود ندارد.

نقطه قوت تیم سرخپوشان که اولین فصل حضور در لیگ یک را تجربه می کند هوادارانش هستند که دیروز هم به خوبی از تیم حمایت کردند. اما در عکس ها همان طور که شادی پاکدشتی ها را در رختکن می بینید به وضوح پیداست که فرهاد کاظمی از خود بیخود نیست و در کنار شادی شاگردانش به هفته های آتی و حریفان بعدی فکر می کند چرا که برای صعود به لیگ برتر باید یک ماراتن سخت را پشت سر گذاشت. 17 هفته به پایان بازی ها باقی مانده است و در هفته های باقی مانده وقوع هر اتفاقی محتمل به نظر می رسد.
منبع: ورزش سه