۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴
مربیان جوان به حاشیه های فوتبال نپردازند؛

بچاری : آینده درخشانی را برای اروند تصور می کنم

مربی اروند خرمشهر می گوید کشیدن تیم به بیرون حربه مربیان جوان است و این کار غیر از وقفه انداختن در بازی هیچ سودی برای تیم ها ندارد.
کد خبر: ۸۹۳۲۴
به گزارش"دی اسپورت"، مرتضی بچاری پس از پایان بازی اروند و نود ارومیه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : بازی خوبی انجام دادیم تیم حریف یکی از تیم های خوبی از لحاظ دفاعی بود که با استراتژی و دفاع منسجمی در برابر ما قرار گرفته بود اما ما این تیم را طی هفته آنالیز کرده بودیم و شناخت کافی از آنان داشتیم و تمرینات خوبی را برای مقابله با دفاع بسته آنان انجام داده بودیم.

وی ادامه داد : توانستیم در این بازی بر بازی مسلط و حاکم شویم و به دلیل اینکه تیم مقابل بازی بسته ای را ارائه می داد مجبور شدیم بازی را به کناره های زمین کشانده و با ارسال از جناحین موقعیت هایی را ایجاد کنیم البته در این کار موفق بودیم اما اینکه بتوانیم از این موقعیت ها استفاده کرده و آنها را تبدیل به گل کنیم در این کار دقت زیادی نداشتیم.

بچاری افزود : به تیم حریف یک موقعیت هم ندادیم بازیکنان مان عملکرد خوبی داشتند و توانستیم پیروز میدان شویم به بازیکنان ، عوامل باشگاه ، تیم و خصوصا مردم خرمشهر بابت این برد تبریک می گویم.

مربی اروند خرمشهر بیان داشت : در نیمه اول یک پنالتی را از دست دادیم و پس از این ضربه پنالتی بازیکنانم تحت تاثیر این پنالتی از دست رفته قرار گرفتند و تمرکزشان را در دقایقی از بازی از دست دادند اما رفته رفته با برگشتن تمرکزشان فشار زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردند تا اینکه به گل برتری دست یافتیم.

او در خصوص عملکرد داوران و اینکه در دو صحنه پنالتی تیم نود حاضر به ادامه بازی نشد گفت : این حربه مربیان جوان و جویای نام است! من تا بحال در هیچ کجای دنیا ندیدم که در هر بحثی تیم را بیرون بکشند و این کار غیر از وقفه انداختن در جریان بازی هیچ سودی نداشت و با این حربه صرفا می خواستند فشار بازی کم شود و جا دارد به مربیان جوان بگویم دنبال فوتبال باشیم نه دنبال حاشیه های آن! در کل عملکرد داوری خوب بود.

وی اضافه کرد : پس از ۳ باخت متوالی سعی کردیم از لحاظ روحی و روانی بازیکنان را به سطح مطلوبی برسانیم آنان نیز با تلاش های خود فعل خواستن را صرف کردند و آینده درخشانی را برای این تیم تصور می کنم.

بچاری در پایان گفت : از هواداران مان تشکر می کنم که امروز سنگ تمام گذاشته و از تیم حمایت کردند و این برد را مدیون هواداران خرمشهری هستیم.