۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴

ربیعی : از لحاظ فنی برتر از مس رفسنجان بودیم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم بعد از شکست ۴ بر ۱ مقابل مس رفسنجان تیمش را تیم برتر میدان دانست.
کد خبر: ۸۹۳۲۶
به گزارش"دی اسپورت"، محمد ربیعی در خصوص دیدار تیمش مقابل مس رفسنجان گفت: از لحاظ فنی بهتر از حریف بودیم و می توان گفت روی اشتباهات فردی گل خوردیم، تمام گل های حریف در حالی به ثمر رسید که ما تیم سوار بر بازی بودیم و آنها با ضدحمله به گل می رسیدند.

وی تصریح کرد : می توان گفت نتیجه بازی همخوانی ای با محتوای آن نداشت، در حالیکه دقیقه ۳ مسابقه به گل رسیدیم روی عدم تمرکز گل تساوی را خوردیم و در حالی که شاید حریف در فاصله گلهای اول و دوم شوتی به سمت دروازه ما نزد، گل دوم را روی ضدحمله ناشی از کرنری که زده بودیم دریاففت کردیم و در ادامه هم تلاش کردیم تا با تعویض های تهاجمی نتیجه را برگردانیم که چندین موقعیت از دست رفت و ضدحملات حریف منجر به گلهای بعدی شد.

سرمربی آلومینیوم افزود : در برخی دقایق تیممان بازی را ساده در نظر گرفت و در ازای آن هم جریمه سنگینی شد، می بایست وقتی تیم در حالت حمله است به همان میزان که روی حمله تمرکز دارد روی ضدحملات نیز تمرکز کند که امروز این اتفاق رخ نداد تا به زعم خودمان باخت بدموقعی بدهیم.

ربیعی خاطرنشان کرد : در مجموع نمایش بهتری نسبت به حریف داشتیم و مستحق شکست نبودیم اما باید گفت در اختیار نداشتن ۳ بازیکن اصلی و افت چند بازیکن دیگر روی روند کارمان تاثیر گذاشت.

وی در پایان در خصوص دیدار هفته آتی تیمش مقابل ملوان تصریح کرد: لیگ امسال لیگ بسیار نزدیکی است و می بینیم که تیم ها عملکرد غیرقابل پیش بینی ای از خود به جای می گذارند و حتی تیم هایی که جایگاه جدولی مناسبی ندارند مثل این هفته برای تیم های بالای جدول دردسرساز می شوند، تیم ملوان نیز نسبت به هفته های گذشته ریتم مناسبی پیدا کرده است و باید از همین امروز به فکر دیدار با این تیم باشیم.
ترند های روز