۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۹
اختصاصی دی اسپورت

وحدت پدیده نامی که در آینده بیشتر خواهید شنید

یاداشت روز : باشگاه وحدت پدیده بوشهر تیمی با رویکردی حرفه ای در لیگ برتر استان بوشهر حرفهای زیادی در آینده ای نزدیک در فوتبال ایران خواهد داشت .
نویسنده : محمد رضا زائری
کد خبر: ۸۹۴۵۸
وحدت پدیده نامی که در آینده بیشتر خواهید شنید

به " گزارش دی اسپورت " ، طی سالیان اخیر برخی از افراد دلسوز از بخش های خصوصی به نیت کمک به ورزش کشور وارد این عرصه مهم شده اند که با شکست و برخی نیز با موفقیت همراه بوده است که شکست های بعضی از این افراد بی دلیل نبوده و مهمترین آن عدم حمایت مسئولین در این عرصه بوده که با دلسردی افراد از ورزش کنار رفته اند که عواقب ناخوشایندی در پی داشته و باعث نابودی تیمهای تحت حمایت این افراد و بعضاً دلسردی جوانان از ورزش شده است .

در این بین شاید فوتبال بیشترین سهم از جانب بخش خصوصی را داشته که می بایست حمایت های لازم از جانب مسئولین انجام شود و موانع پیش روی آنها را برداشت تا در راستای سوق بیشتر جوانان به ورزش ادامه فعالیت کنند تا جامعه ای سالم و با نشاط داشته باشیم .

با این پیش مقدمه و با معرفی یکی از این افراد در امر باشگاه داری به جنوب ایران و مرکز استان بوشهر خواهیم رفت و با تیمی بنام وحدت پدیده آشنا خواهیم شد که در لیگ برتر این استان حضور دارد و مالکیت این باشگاه بر عهده نصرالله باستین که خود بازیکنان خوشنام فوتبال بوشهر و باشگاه شاهین نیز به شمار می رود و عضو جامعه مهندسین نیز می باشد.

مرد عاشق قصه ما در کنار خدمت رسانی به پروژهای عمرانی کشور در امر تیمداری نیز با شور و شوق خاصی در حال خدمت به جوانان استان خود می باشد .

وحدت پدیده نامی که در آینده بیشتر خواهید شنید

ایشان با تفکرات حرفه ای و ایجاد بستر مناسب تمامی امکانات سخت افزاری از قبل چمن مناسب ، استخر ، سونا و ... در اختیار بازیکنان تیمش قرار داده تا نشان دهد حرفهای زیادی برای گفتن در فوتبال خواهد داشت .

باشگاه وحدت پدیده بوشهر در لیگ این استان با کادر فنی جوان و با دانش تشکیل شده که در پایان نیم فصل با اختلاف 7 امتیازی و با ارائه نمایشی خیره کننده در صدر جدول قرار گرفته و بخت نخست قهرمانی بشمار می رود .

مهدی قنبری نفر اول کادر فنی از مربیان جوان و با دانشی است که سابقه هدایت شاهین را نیز در کارنامه دارد و اغراق نیست که بگویم یکی از بهترین های این استان محسوب میشود و به لحاظ علم فوتبالی و داشتن تفکرات حرفه ای یک سر و گردن از مربیان غیر بومی که که سالها در فوتبال بوشهر فقط پول گرفتند و رفتند بالاتر است.

سید عبدالمجید طباطبایی دستیار اول قنبری در این تیم محسوب میشود که سابقه بازی در تیمهای شاهین بوشهر و ذوب آهن اصفهان را در کارنامه دارد که از مربیان جوان و آینده دار فوتبال بوشهر محسوب میشود .

وحدت پدیده نامی که در آینده بیشتر خواهید شنید

در این کادر حضور آنالیزر ، مربی دروازبان ها ، مدیر روابط عمومی و پزشک اختصاصی نیز به چشم میخورد تا آنچه که یک تیم حرفه ای داراست  رعایت شده باشد.

در بحث رسانه ای نیز این باشگاه با راه اندازی سایت اختصاصی ، تهیه فیلم تمامی بازیها جهت آنالیز و دارا بودن دوربین های حرفه ای و لوگوی اختصاصی از این حیث پیشتاز است و بدون شک این باشگاه در آینده اهداف بزرگتری در سر دارد که بدنبال تحقق آن خواهد بود تا حرفهای زیادی برای گفتن در فوتبال کشور داشته باشد.

شاید یکی از مهمترین دغدغه های باستین و اعضای هئیت مدیره توقعی است که از مسئولین خواهند داشت تا با حمایت های لازم با توجه به شرایط بد اقتصادی وی را تنها نگذارند.

تیم فوتبال این باشگاه متشکل از بازیکنان جوان و شایسته ای است که در حین جوانی تجربه بازی در تیمهای نامدار بوشهر را نیز در کارنامه دارند که می توان از رسول پورآزاد کاپیتان با اخلاق این تیم نام برد و در کنار ایشان بازیکنانی همچون : محمد بختیاری ، محمدرضا میمدی ، علی جامعی ، سید اصلان حسینی ، حسین غلامی و ... که سابقه بازی در تیم ریشه دار و باسابقه فوتبال بوشهر را دارند و همچنین جوانان با استعداد و آینده داری چون وحید رضایی ، علی شاکردرگاه ، معراج چاپی و .....که قطعاً در آینده ای نزدیک این نامها بیشتر شنیده خواهند شد .

این باشگاه در بحث فوتبال پایه و با ایجاد مدرسه فوتبال خدمت دیگری جهت شناسایی و معرفی استعدادهای استان ارائه داده است و در این بین با حمایت از تیم فوتسال بانوان پدیده گامی مهم در جهت ایجاد یک اصول حرفه ای در باشگاه داری برداشته است .

سخن آخر قصه ما رو به مسئولین استان است که با حمایت و دلگرمی از این افراد دلسوز آنها را در این جاده پر پیچ و خم یاری نموده تا با فراهم نمودن  بستری مناسب گامی مهم در ایجاد جامعه ای سالم و پرنشاط برداشته شود .