۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰

عجیب اما واقعی / وقتی ایجنت ها برای بادران سرمربی انتخاب می کنند

عبداله ویسی پس از امضا قرارداد با باشگاه بادران حاضر به همکاری با این تیم نشد تا ایزد سیف اله پور، مدیر اجرایی این باشگاه ساعتی پیش طی مصاحبه ای راز چگونگی انتخاب سرمربی در تیمش را فاش کند.
کد خبر: ۸۹۴۷۸
به گزارش"دی اسپورت"؛ ایزد سیف اله پور، مدیراجرایی باشگاه بادران ساعتی پیش طی مصاحبه ای گفت: در زمان حضور مهدی پاشازاده در تیم، سه مدیر برنامه با من تماس گرفتند و در مورد عبداله ویسی صحبت کردند و حتی یکی از آنها بارها با من تماس گرفت و خواست که ویسی را به عنوان سرمربی معرفی کنم ولی من گفتم وقتی با یک مربی قرارداد داریم چگونه با یک مربی دیگر صحبت کنم؟

بیان چنین صحبت هایی از سوی مدیر اجرایی باشگاه بادران، آن هم در حالی که در دنیای فوتبال عرف است مدیران باشگاه برای انتخاب سرمربی، ابتدا با او و سپس با مدیربرنامه‌هایش و یا بالعکس وارد مذاکره می شوند، نشان می دهد این روند حداقل در باشگاه متمول بادران رعایت نمی شود، به طوری که برخلاف آنچه مرسوم است در این باشگاه ایجنت ها به دنبال اخراج یا معرفی سرمربی هستند و در این میان هم هر کس از لابی قوی تری برخوردار باشد راحت تر به خواسته اش می رسد.

در این میان نکته جالب و قابل تأمل آنجایی است مدیر اجرایی بادران در پایان هفته دهم زمانی که پاشازاده از سه بازی آخر خود تنها یک امتیاز کسب کرده بود، طی مصاحبه ای قویا از او حمایت کرد و سه هفته بعد (هفته سیزدهم) در حالی که بادرانی ها سه امتیاز بیشتر از زمان حمایت تمام قد مدیراجرایی باشگاه کسب کرده بودند، وی برکنار و عبداله ویسی که به گفته سیف اله پور چند هفته ای بود مدیربرنامه‌های مختلف به دنبال معرفی اش به عنوان سرمربی بادران بودند، به باشگاه نزدیک شده و آنطور که شنیده می شود تنها به دلیل عدم توافق بر سر مفاد قرارداد حاضر به همکاری نمی شود.

حال سوالی که مطرح می شود این است که چرا در باشگاهی مانند بادران که از ابتدای حضورش در فوتبال هر فصل هزینه ای در حد تیم های لیگ برتری روی دست مالک خود می‌گذارد، موفقیتی حاصل نمی شود؟ سوالی که با روندی که در انتخاب سرمربی در این باشگاه وجود دارد احتمالا کسی جز مدیر اجرایی باشگاه پاسخ آن را نمی داند.