۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۶
پیش بازی دیدار تیمهای آلومینیوم اراک و ملوان بندر انزلی

اراکی ها با ملوانان به دنبال ساحل آرامش

در نخستین دیدار از روز اول هفته چهاردهم تیم فوتبال آلومینیوم اراک میزبان ملوان بندر انزلی خواهد بود .
کد خبر: ۸۹۴۸۶
به گزارش «دی اسپورت»؛ در اولین دیدار از هفته چهاردهم لیگ دسته اول کشور تیم فوتبال آلومینیوم اراک از ساعت 14:15 در ورزشگاه امام خمینی ( ره ) میزبان تیم قعرنشین ملوان بندر انزلی خواهد بود .

اراکی که این روزها حال روز خوشی را تجربه نمی کنند در حالی به مصاف ملوان خواهند رفت که در هفته سیزدهم نتیجه عجیبی رقم زدند و با 4 گل مغلوب مس رفسنجانی شدند که پس از هفته اول رنگ برد را به خود ندیده بودند.

اراکی ها با ملوانان به دنبال ساحل آرامش

شاگردان ربیعی برای فرار از انتقادات وارده از این باخت سنگین و برای رسیدن به ساحلی آرام قصد دارند این هفته با کشتی ملوانان انزلی چی به این مهم دست یابند.

اما ملوان که همچنان با مربی جدید و بازیکنان باتجربه اش به آرامش نرسیده از روی بدشانسی این هفته به مصاف آلومینیومی خواهد رفت که زخم خورده است و در خانه چاره ای جز برد نخواهد داشت .

اراکی ها با ملوانان به دنبال ساحل آرامش

گرچه ملوانان در هفته قبل موفق شدند در خانه مس کرمان را متوقف کنند ولی نشان دادند می توانند در بازی های آینده از جایگاه فعلی جدا شده و خود را بالا بکشند .

بهترین گلزن این دیدار :

گرچه ملوانان غرق حواشی بوجود آمده است که باعث عدم نتیجه گیری این تیم شده ولی مهاجمی بنام شهریار مغانلو در هر بازی جور این تیم را می کشد تا نجات بخش انزلی چی ها باشد .

اراکی ها با ملوانان به دنبال ساحل آرامش

مغانلو در پایان هفته سیزدهم موفق به ثمر رساندن 6 گل شده تا کادر فنی آلومینیوم برای مهار این مهاجم برنامه ویژ ه ای را پیاده کند و نگاه ها فردا به سوی این بازیکن خواهد بود .

جایگاه دو تیم در جدول :

دو تیم برای فرار از جایگاه فعلی نگاه ویژه ای به سه امتیاز این دیدار خواهند داشت تا به رده بالاتری که استحقاق آن را دارند صعود کنند .

آلومینیوم میزبان دیدار فردا با 12 بازی انجام داده و کسب 19 امتیاز در مکان پنجم قرار دارد و قطعاً با سرمایه گذاری که در لیگ امسال انجام داده به دنبال حضور در جمع مدعیان خواهد بود .

اراکی ها با ملوانان به دنبال ساحل آرامش

ملوان که حال روز خوشی ندارد با کسب تک امتیاز مقابل مس یک پله صعود داشت تا از قعر جدول جدا شود و 6 امتیازی شود و شاگردان احمدزاده برای فرار از منطقه سقوط به دنبال برد در این دیدار خواهند بود .

کوبل داوری :

این دیدار حساس را آقایان محمدباقر پورباقر به کمکهای محمدرضا فتحی ، علی رعیت و شبیر بهروزی بر عهده خواهند داشت که ناظر داوری نیز علی نقی مصطفی نژاد می باشد.

ترند های روز