۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
پیش بازی اکسین البرز و کارون اروند خرمشهر

نبرد 6 امتیازی شاگردان افاضلی در انقلاب کرج

تیم های اکسین البرز و کارون اروند خرمشهر در آخرین دیدار از روز اول هفته چهاردهم لیگ دسته یک کشور به مصاف هم خواهند رفت .
نویسنده : محمد رضا زائری
کد خبر: ۸۹۴۸۸
به گزارش «دی اسپورت»؛ در یکی از حساسترین و آخرین دیدار از روز نخست هفته چهاردهم لیگ دسته اول کشور کشور و از ساعت 14:15 تیم فوتبال اکسین البرز در ورزشگاه انقلاب کرج میزبان کارون اروند خرمشهر خواهد بود .

وجه مشترک دو بازی فردا این خواهد بود که اکسین البرز و کارون اروند خرمشهر در حالی به مصاف هم می روند که با شکست خونه به خونه و نود پا به این مسابقه خواهند گذاشت و بازند های دیدار نیز به مصاف هم خواهند رفت .

نبرد 6 امتیازی در کرج

تیم متمول اکسین پس از هفته ها ناکامی رنگ برد را حالا به خود دیده و می خواهد با سید مجتبی حسینی مربی جدید خود روند خوبش را ادامه دهد و دوست ندارد به گذشته تلخ خود برگردد.

خرمشهری ها نیز پس از چند هفته ناکامی با برد مقابل نود می خواهند روندی جدید را از سر بگیرند و در جدالی سخت در کرج به دنبال سه امتیاز شیرین به ارزش شش امتیاز خواهد بود تا با کسب این پیروزی جمع امتیازات خود را با اکسین برابر کند.

نبرد 6 امتیازی در کرج

گلزن برتر دیدار فردا :

اکسین با وجود بازیکنان گلزنی چون فرزاد حاتمی ، شاهین شفیعی و محمد ابراهیمی نتوانسته یک گلزن ثابت را تا اینجای لیگ معرفی کند اما کارون با حضور محمد جواد محمدی 4 گله در بازی فردا نگاه ها به ساق پای این بازیکن خواهد بود و قطعاً روز سختی را برای اکسینی ها رقم خواهد زد .

جایگاه دو تیم در جدول :

نبرد 6 امتیازی در کرج

دو تیم در جدول 3 امتیاز اختلاف دارند و اکسین با 16 امتیازی که در 11 بازی انجام شده کسب کرده در جایگاه ششم جدول قرار دارد و کارون اروند خرمشهر مهمان اکسینی ها 13 امتیازی در جایگاه دهم قرار گرفته است .

کوبل داوری :

نبرد 6 امتیازی در کرج

این دیدار حساس را آقایان عبدالحسین باستان به کمکهای عباس پورحیدری ، پوریا زحمتی و مصطفی بینش بر عهده خواهند داشت که ناظر داوری این دیدار صادق نوری خواهد بود.

ترند های روز