۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
پیش بازی دیدار تیمهای گل گهر سیرجان و بادران تهران

جدال گل گهر و بادران براى جبران امتيازات از دست رفته

تیم های فوتبال گل گهر سیرجان و بادران تهران در اولین دیدار روز دوم هفته چهاردهم لیگ دسته اول کشور به مصاف هم خواهند رفت .
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۸۹۵۳۴
به " گزارش دی اسپورت " ، روز دوم از هفته چهاردهم لیگ دسته اول کشور فردا یکشنبه با برگزاری سه دیدار دیگر پیگیری خواهد شد که در یکی از حساسترین دیدارها تیم فوتبال گل گهر سیرجان از ساعت 14 در ورزشگاه امام علی ( ع ) میزبان بادران تهران خواهد بود .

دو تیم متمول لیگ دسته اول کشور در حالی به مصاف هم خواهند رفت که طی هفته های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده اند و نارضایتی هوادران خود را نیز در پی داشته است.

سه امتیاز برای فرار از بحران

گل گهر که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بشمار می رود در دو هفته اخیر با دو تساوی یک بر یک تا حدودی از صدرنشینی فاصله گرفته و پیروزی در دیدار مقابل بادران بحران زده بازگشتی امیدوارکننده و خروجی موفق از بحران موقت خواهد بود .

بادران که امسال ریخت و پاش زیادی از روی سکوها تا درون زمین برای صعود به لیگ برتر انجام داد با مهدی پاشازاده راه به جایی نبرد و نتایج خوبی کسب نکرد و حکم به برکناری این مربی جوان داده شد .

سه امتیاز برای فرار از بحران

با این مقدمه دو تیم در دیدار فردا نبردی سخت برای کسب سه امتیاز خواهند داشت و برد در این دیدار می تواند از لحاظ روحی و روانی به خوبی دو تیم را تقویت کند و ریکاوری مناسبی برای دیدارهای آینده دو تیم باشد در کورس قهرمانی باقی بمانند.

گلزنان برتر این دیدار :

گل گهر سیرجان با 25 گل زده هجومی ترین تیم لیگ دسته اول کشور در خط آتش خود بازیکنان زهرداری را بنامهای پیمان رنجبری 11 گله ، مهرداد آوخ 6 گله و امین پورعلی 4 گله در اختیار دارد که برای هر خط دفاعی مشکل ساز خواهد شد و قطعاً خط دفاعی بادران با وجود بازیکنان باتجربه روز سختی خواهد داشت .

سه امتیاز برای فرار از بحران

جایگاه دو تیم در جدول :

گل گهر با دو تساوی اخیر خود 22 امتیازی شد تا به جایگاه چهارم جدول سقوط کند و بادران با باخت خانگی هفته قبل مقابل فجر در امتیاز 15 ماند تا در جایگاه هشتم جدول جا خوش کند .

سه امتیاز برای فرار از بحران

کوبل داوری :

این دیدار حساس را آقایان : علیرضا حیدرپناه به کمکهای حامد صفایی ، محسن بابایی و فرزین تمیزی سوت خواهند زد و علی اکبر جهانی نیز ناظر داوری این دیدار می باشد .