۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱
پیش بازی دیدار تیمهای فجر سپاسی شیراز و سرخپوشان پاکدشت

جدال سخت خط آتش پاکدشتی ها در مصاف با دیوار بتنی فجر

در دومین دیدار از روز دوم هفته چهاردهم لیگ دسته اول کشور تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز میزبان سرخپوشان پاکدشت خواهد بود .
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۸۹۵۴۰
به " گزارش دی اسپورت " ، تیم های فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز و سرخپوشان پاکدشت در دومین دیدار روز دوم هفته چهاردهم از ساعت 14:15 در ورزشگاه پارس به مصاف هم خواهند رفت .

دو تیم در حالی به دیدار هم خواهند رفت که با برد روحیه بخش هفته قبل انگیزه فراوانی برای کسب سه امتیاز این دیدار و صعود در جدول لیگ دارند .

جدال سخت خط آتش پاکدشتی ها در مصاف با دیوار بتنی فجر

فجر سپاسی میزبان این دیدار پس از هفته ناکامی در کسب سه امتیاز دومین برد خود را در پایتخت مقابل بادران کسب کرد تا شاگردان اسماعیل زارع با روحیه مضاعف به جنگ ستارگان پاکدشت در خانه برود .

همانطور که قبلاً اشاره کرده بودیم فجر تیمی است که خیلی سخت گل می خورد و جدال اصلی در دیدار فردا بین مدافعان جسور میزبان و بازیکنان هجومی سرخپوشان خواهد بود.

جدال سخت خط آتش پاکدشتی ها در مصاف با دیوار بتنی فجر

پاکدشتی ها که با اختلاف یک گل دومین خط آتش لیگ را از آن خود دارند جدالی تماشایی در مقابل بهترین خط دفاعی لیگ خواهند داشت تا با برد در این دیدار و توقف مدعیان به صدر جدول برسد .

گلزن برتر این دیدار :

هادی شکوری مدافع باتجربه و گلزن سرخپوشان تا اینجای لیگ با 5 گل بهترین گلزن این تیم محسوب میشود که پس از این بازیکن حسین امامیان 4 گله و پیام ملکیان سه گله حضور دارند که قطعاً کادر فنی فجر برای مهار این سه برنامه ویژه ای خواهد داشت .

جدال سخت خط آتش پاکدشتی ها در مصاف با دیوار بتنی فجر

جایگاه دو تیم در جدول :


دو تیم با بردی شیرینی که در هفته قبل کسب کردند از انگیزه بسیار بالایی برخوردا هستند تا با برد در این دیدار در جدول صعود داشته باشند .

فجر سپاسی شیراز در 11 بازی قبلی خود 12 امتیازی است و در جایگاه یازدهم قرار دارد و برد در این دیدار کمک شایانی به این تیم برای صعود به رده بالایی جدول خواهد کرد .

جدال سخت خط آتش پاکدشتی ها در مصاف با دیوار بتنی فجر

ولی انگیزه بالایی شاگردان فرهاد کاظمی برای صدرنشینی آنها را ترغیب خواهد کرد که با تمام توان به جنگ سربازان فجر بروند تا در صورت توقف دیگر مدعیان صدرنشین جدید لیگ لقب بگیرد .

کوبل داوری :

این دیدار حساس را آقایان : علی اصغر مومنی به کمکهای اسماعیل احمدی ، دانبال باشنده و وحید مالکی بر عهده خواهند داشت و ناظر داوری نیز اسماعیل آمری می باشد .
ترند های روز