۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
پیش بازی دیدار تیمهای شهرداری ماهشهر و شهرداری تبریز

جنگ شهرداری چی های لیگ یک در ماهشهر

تیم های هنام شهرداری ماهشهر و تبریز در جدالی دیدنی در بندر ماهشهر به مصاف هم خواهند رفت .
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۸۹۵۴۱
به گزارش «دی اسپورت»؛ تیم های همنام شهرداری ماهشهر و تبریز در هفته چهاردهم لیگ دسته اول کشور از ساعت 15 در ورزشگاه شهداء بندر ماهشهر به مصاف هم خواهند رفت.

دو تیم با توجه به وضعیت جالبی که در جدول ندارند انگیزه بالایی برای کسب سه امتیاز این دیدار خواهند داشت و هیچ چیز جز سه امتیاز نمی تواند آنها را قانع کند.

جدال خانگی در بندر

شهرداری ماهشهر  در حالی به مصاف مهمان تبریزی خود خواهد رفت که علیرغم شکست یک بر صفر در هفته قبل مقابل تیم مدعی سرخپوشان پاکدشت بازی به مراتب بهتری نسبت به میزبان خود به نمایش گذاشت تا بازنده ای سربلند باشد.

شاگردان داوود مهابادی که در لیگ امسال آنچنان که می بایست نتایج خوبی کسب نکردند در این دیدار می خواهند با کسب سه امتیاز به وضعیت خود در جدول سر و سامانی دهند.

جدال خانگی در بندر

شاگردان حیدر جعفری در تیم همنام تبریزی این روزها نمایش خوبی دارند و نشان می دهند که یقه بزرگان لیگ را به راحتی می گیرند و در هفته گذشته در خانه تیم مدعی گل گهر سیرجان را متوقف کنند و نشان دهند که حرفهای زیادی برای گفتن خواهند داشت .

بررسی خطوط دفاعی و حمله دو تیم :

شهرداری ماهشهر میزبان دیدار فردا با توجه به جایگاهش در جدول و 10 گلی که دریافت کرده می توان گفت عملکرد بدی نداشته و اگر اشتباهات فردی بازیکنان در این خط کمتر شود قطعاً نتیجه ای بهتری رقم خواهد خورد .

بندرنشینان ماهشهری در خط حمله خیلی کم فروغ ظاهر شده اند و فقط 5 گل به ثمر رسانده اند که البته این روزها با حضور سید ایمان موسوی این خط تحرک بیشتری پیدا کرده است .

جدال خانگی در بندر

اما در آنسوی میدان شهرداری چی های تبریزی در خط حمله فقط 10 گل وارد دروازه حریفان خود کرده اند که می بایست خط آتش این تیم قدرت بیشتری پیدا کند.

خط دفاعی تبریزی ها بدون احتساب دیدار مقابل شاهین بوشهر که حاضر به بازی نشدند 11 گل دریافت کرده اند که 5 گل آن مقابل پاکدشت بوده و خط دفاعی این تیم تانسیل بالایی برای نمایشی مثبت و کم اشتباه خواهد داشت .

جایگاه دو تیم در جدول :

شهرداری ماهشهر میزبان دیدار فردا وضعیت خوبی در جدول لیگ ندارد و در 11 بازی قبلی 10 امتیاز کسب کرده و در جایگاه چهاردهم قرار دارد و تبریزی های مهمان در 11 بازی گذشته خود 13 امتیاز کسب کرده اند و در جایگاه نهم جدول قرار دارند .

جدال خانگی در بندر

کوبل داوری :

نبرد دو همنام ماهشهری و تبریزی را آقایان ابوالفضل گرجی به کمکهای حمید نادری ، بهمن عبدالهی و میثم حیدری بر عهده خواهند داشت و حبیب الله شیرازی نیز ناظر این دیدار خواهد بود .